Ga naar inhoud

Het grote "Show hier je nieuwste aanwinsten" topic


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:9d1a3696b7="Yocto"]Nee ,de fiets ziet er mischien mooi uit, maar hij is echt niet meer als 30 euro waard . Alle 3 de assen hebben speling ,als je de fiets aanraakt beweegt die al door de speling op de voor en achter as :wink: Als ik straks geld over heb ,ga ik denk ik een bianci 2005 fiets kopen ,die zijn echt mooi[/quote:9d1a3696b7] Je bedoelt : die zijn echt mooi duur ... :o Voor dat geld heb je een echte mooie snelle ligfiets :lol: (ok ... ik zal maar stoppen voordat ik weer in de 'ligfiets-verkoper'-modus val , maar ik blijf er bij : je moet het een keer geprobeerd hebben. Dan merk je vanzelf waarom dat zo'n leuke fietsen zijn :) )
Link naar reactie
  • Reacties 329
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    330

geen vlaggetje ... en (bus/vrachtwagen)chauffeurs die gewoon uit hun doppen kijken zien me desondanks toch :P Ik vind al die trutjes in die aso-bakken veel linker. Het is gewoon gevaarlijk verslavend en je rijdt er +/- 20-25% sneller mee dan een echte racefiets bij hetzelfde vermogen ... ([url=http://www.m5-ligfietsen.nl/site/NL/Modellen/Shock_Proof_406_CrMo/]bron[/url])
Link naar reactie
[quote:28da20e26a="Joddi"]wetstrijdje doen JaFO :wink: ...[/quote:28da20e26a] Ik ben geen racer (ik haal maximaal 40 Km/h op een kort stukje) en dat ding van mij weegt bijna 20 Kg (niet echt een 'lichte' racefiets), dus dat zou je veel te makkelijk winnen ;) Bergaf gaat natuurlijk een flink stuk harder :lol: Wat niet wil zeggen dat de paar racefietsers mij 's morgens af en toe proberen in te halen daar geen moeite mee hebben ... :P Maar ik garandeer dat *jij* een stuk sneller zou fietsen op een ligfiets vergeleken met je huidige racefiets. // ---
Link naar reactie
Lijkt me zeker een keer leuk om een dagje te ligfietsen als ik het zich een keer aandient zal ik het ook zeker proberen. Toch lijkt het me in de bergen bijv. best lastig en denk ik dat je met een racefiets in het voordeel bent je kan bijv. uit het zadel komen en zo erg veel kracht zetten. Dus nu heb ik een vraagje :wink: is een ligfiets iets nederlands? want je ziet in het buitenland zoiezo minder fietsers maar nu ik het mezelf afvraag heb ik nog nooit een ligfietser in het buitenland gezien.
Link naar reactie
Aankoop Details: 30 April 2007, Saturn, Aachen, Duitsland Product: Saitek USB Keyboard Compact. Doel: Voor PS3 Linux (Ubuntu) Status: Project on hold... *zucht* [img:db913298a1]http://img.clubic.com/photo/00365277.jpg[/img:db913298a1] Aankoop Details: 30 April 2007, Aachen, Duitsland Product: Somai Stereo Earphones with Neck Strap Doel: Reserve Doppies voor MP3 Speler Status: Wat nou status ? xD [img:db913298a1]http://www.sz-wholesale.com/uploadFiles/060310113921s.jpg[/img:db913298a1]
Link naar reactie
[quote:f93981e514="Joddi"]Lijkt me zeker een keer leuk om een dagje te ligfietsen als ik het zich een keer aandient zal ik het ook zeker proberen. [/quote:f93981e514] *ahem* volg de link in m'n sig voor meer info ;) [quote:f93981e514] Toch lijkt het me in de bergen bijv. best lastig en denk ik dat je met een racefiets in het voordeel bent je kan bijv. uit het zadel komen en zo erg veel kracht zetten. [/quote:f93981e514] bergop is gewoon een andere techniek, maar bergaf gaat daarentegen verschrikkelijk hard doordat je niet bang hoeft te zijn om over de kop te gaan als je remt ... [quote:f93981e514] Dus nu heb ik een vraagje :wink: is een ligfiets iets nederlands? want je ziet in het buitenland zoiezo minder fietsers maar nu ik het mezelf afvraag heb ik nog nooit een ligfietser in het buitenland gezien.[/quote:f93981e514] Niet 'typisch' ... wij Nederlanders fietsen gewoon meer waardoor het percentage ligfietsers vanzelf hoger ligt en de kans dat je er een ziet dus groter is. // THE_GAME_MEN! Is het niet zo dat alleen een specifieke distro voor PS3 geschikt is (gemaakt) ? Ik meen dat het 'Yellow dog' is. Die zat tenminste bij een PS3 special van de uitgever van C't (niet C!T ;)).
Link naar reactie
[quote:9204887a39="JaFO"]als die sporter met een ligfiets fietst dan is ie nog sneller. De snelheidsrecords voor fietsen zijn niet voor niks in de handen van ligfietsers ... :P[/quote:9204887a39] Dat zal best, maar dan moet ik eerst wennen aan een ligfiets. Maar voorlopig blijf ik op mijn titanium bike rijden. (voor de geinteresseerden: het is een Airborne met Mavic Ksyrium Elite wielen en een Shimano Ultegra groep). Kortom we hebben gemeen, dat we de file lekker voorbij fietsen :P
Link naar reactie
[quote:377b394082="JaFO"] // THE_GAME_MEN! Is het niet zo dat alleen een specifieke distro voor PS3 geschikt is (gemaakt) ? Ik meen dat het 'Yellow dog' is. Die zat tenminste bij een PS3 special van de uitgever van C't (niet C!T ;)).[/quote:377b394082] Klopt ! Echter, er zijn nu meer van die speciale linux versies voor de PS3 uitgekomen ! Ubuntu, Fedora Core 6, Kbuntu etc... Allemaal Live CD's, je stopt ze drin, formatteert en partitioneerd je PS3, selecteert in het menu andere os installeren, drukt op OK, reboot, hit enter, wachten tot ie opgestart is en dan installeren en klaar is kees :) Echter, dit proces loopt dikwijls niet zonder problemen... ik heb een probleem dat vaak voorkomt: Blijft op 15% hangen, iets met processes, ga er zo verder mee experimenteren. Maar hey, sinds wanneer ben jij mod off ?
Link naar reactie
[quote:5333c0794a="Yocto"]Vandaag ook weer 35 km gefietst ,het is ijgenlijk te warm om snel te fietsen, maar wel lekker weer :P[/quote:5333c0794a] Zo warm is het nu toch niet? Het is het mooiste fietsweer wat je kunt hebben. Veel zon, een graad of 20 en niet te veel wind. Vandaag even 85 kilometer gereden. In 3 uurtjes was ik weer thuis.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...