Ga naar inhoud

Het grote "Show hier je nieuwste aanwinsten" topic


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 329
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    330

[quote:586a675516="Booster"]Ah ja, een zogenaamde "turkenbak"[/quote:586a675516] Ga ff je mond spoelen als je er niets van begrijpt, laat mij 10 turken binnen een straal van 10km zien die in een dergelijke bak rijden in NL. Dit zijn kwalitatief vaak erg goede auto's en denk dat deze wel 25 jaar oud is? geef eens wat meer info ;) (desnoods in het autotopic, weg van deze barbaren :lol: )
Link naar reactie
ach... Ik kan het hebben :) Het is, wat mij betreft althans, een klassieker in wording. En ja, er staan er ook veel van bij de moskee ;) Maar goed, het is een oldtimer. Dit is een 230 uit 77, centrale duervergrendeling, stuurbekrachtiging, lederen bekleding en airco. Heb zelfs de orginele becker radio erbij. Je mag ervan denken wat je wil, ik vind het een beauty!
Link naar reactie
[quote:5870a510ad="teacher"]ach... Ik kan het hebben :) Het is, wat mij betreft althans, een klassieker in wording. En ja, er staan er ook veel van bij de moskee ;) Maar goed, het is een oldtimer. Dit is een 230 uit 77, centrale duervergrendeling, stuurbekrachtiging, lederen bekleding en airco. Heb zelfs de orginele becker radio erbij. Je mag ervan denken wat je wil, ik vind het een beauty![/quote:5870a510ad] Ik ben het met je eens Teacher 8) Het is een prachtexemplaar. Is hij helemaal klokgaaf?
Link naar reactie
[quote:4352332b46="FTI"]Inderdaad een mooi dingetje, moet dat kosten? [/quote:4352332b46] Lekker subtiel... kuch ;) [quote:4352332b46="Yocto"]Zolang je maar geen mercedes vito koopt, de eerste modellen. Die gaan nogal eens kapot, vaak de kineet koppelingen van de aandrijfassen[/quote:4352332b46] Het gaat over een sedan en jij komt met een busje aanzetten :lol: De nieuwe vito schijnt trouwens canbus problemen te hebben etc ;)
Link naar reactie
[quote:9475b5a4a3="Vandread"][quote:9475b5a4a3="Booster"]Ah ja, een zogenaamde "turkenbak"[/quote:9475b5a4a3] Ga ff je mond spoelen als je er niets van begrijpt, laat mij 10 turken binnen een straal van 10km zien die in een dergelijke bak rijden in NL. Dit zijn kwalitatief vaak erg goede auto's en denk dat deze wel 25 jaar oud is? geef eens wat meer info ;) (desnoods in het autotopic, weg van deze barbaren :lol: )[/quote:9475b5a4a3] dan moet je eens op een van de beruchte Duitse vrije dagen in Venlo komen ... ik zou durven te wedden dat je dan minimaal 1 mercedes van dat type incl bijbehorende inzittenden zult zien. ;) Ik geloof ook dat jij niet zulke figuren nog nooit hebt gezien en dat je daardoor denkt dat het niet bestaat. Het is waarschijnlijk meer regio-gebonden. Maar er zijn gewoon auto's die bepaalde *eh* types uit de 'lagere sociale klasse' aantrekken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...