Ga naar inhoud

laptop vindt geen enkel draadloos netwerk


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Tip: download eens een Ubuntu live CD, brandt hem en kijk of de WLAN het dan ook niet doet... doet ie het el dan kan de windows installatie corrupt zijn, dan herinstalleren.... Daarna: Laat er eens iemand met verstand naar kijken in jouw buurt of je iets technisch over het hoofd gezien hebt, zonder hem open te maken.... Zo'n second opinion doet vaak wonderen .... Vervolgens: Tja... laten repareren..... kost zo 100-200 euro, bel even eerst.... Ik zou een usb draadloze stick kopen, voor 3 tientjes.... PS: hmmm. niet eerlijk... k ben zo technisch dat ik hem open zou maken.... nadat ik die Ubuntu test gedaan zou hebben. Eerst zoek ik naar paginas als http://repair4laptop.org/wireless_lan_minipci.html Helaas staat die van jou er niet bij... maar het geeft een indicatie hoe lastig het kan zijn.....
Link naar reactie
hallo, een gratis tip: Aangezien je vertelde dat er nieuwe software is geinstalleerd lijkt mij het volgende, Ik maak dit zakelijk vaak mee, als je een andere wireless kaart (usb of pcmcia oid) installeerd met de daarbij automatisch geinstalleerde wireless manager kan je het vergeten om ooit de interne intel kaart weer aan de praat te krijgen. Een herinstallatie / system restore is meestal de makkelijkste oplossing! De kans dat je intel wlan kaart zomaar defect gaat is heel klein, heb het op de 100-den laptops die ik zakelijk zie nog nooit meegemaakt. Veel succes..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...