Ga naar inhoud

laptop vindt geen enkel draadloos netwerk


anoniem

Aanbevolen berichten

Windows IP-configuratie Er kan geen enkele bewerking op Draadloze netwerkverbinding worden s het medium ervan niet is aangesloten. Ethernet-adapter LAN-verbinding: Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel: IP-adres: Subnetmasker: 255.255.255.0 Standaardgateway Ethernet-adapter Draadloze netwerkverbinding: Status van medium . . . . . . . . : medium ontkoppeld ipconfig / all Fout: niet herkende of onvolledige opdrachtregel. Syntaxis: ipconfig [/? | /all | /renew [adapter] | /release [adapter] | /flushdns | /displaydns | /registerdns | /showclassid adapter | /setclassid adapter [klasse-id] ] waarbij geldt: adapter Naam van de verbinding (jokertekens * en ? toegestaan. Zie voorbeeld) Opties: /? Deze helptekst weergeven. /all Volledige configuratie-informatie weergeven. /release Het IP-adres voor de opgegeven adapter vrijgev /renew Het IP-adres voor de opgegeven adapter vernieu /flushdns De DNS Resolver-cache leegmaken. /registerdns Alle DHCP-leases vernieuwen en DNS-namen opnie registreren. /displaydns De inhoud van de DNS Resolver-cache weergeven. /showclassid Alle voor de adapter toegestane DHCP-klasse-id weergeven. /setclassid De DHCP-klasse-id wijzigen. Standaard wordt alleen het IP-adres, subnetmasker en de standaardg elke aan TCP/IP-gebonden adapter weergegeven. Voor Release en Renew geldt dat als er geen adapternaam is opgegev adresleases voor alle aan TCP/IP gebonden adapters worden vrijgege vernieuwd. Voor Setclassid geldt dat als er geen klasse-id is opgegeven de kl wordt verwijderd. Voorbeelden: > ipconfig ... Informatie weergeven. > ipconfig /all ... Gedetailleerde informatie wee > ipconfig /renew ... Alle adapters vernieuwen > ipconfig /renew EL* ... Elke verbinding waarvan de na EL begint vernieuwen > ipconfig /release *Con* ... Alle overeenkomende verbindin "Local Area Connection 1" of "Local Area Connection 2"
Link naar reactie
  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het is ipconfig /all Spatie weg halen na / Hmmm.... lijkt toch of de driver moeilijk doet. Rood kruis aanwezig? => aanschakelen...(als dat lukt) Zero wireless? Aan? Staan ook de bijbehorende servies aan die aan moeten staan? Er is een tab Afhankelijkheden daar, staan die aan zoals NDIS/RPC.
Link naar reactie
Zero wireless staat aan...op automatisch. Hoe kom ik op dat tabblad afhankelijkheden? Bedankt weer. Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel: Beschrijving . . . . . . . . . . .: Intel(R) PRO/100 VE Network Connection Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-13-A9-4A-0C-E7 DHCP ingeshakeld. . . . . . . . . : ja Autom. configuratie ingeschakeld. : ja IP-adres. . . . . . . . . . . . . : 192 Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0 Standaardgateway. . . . . . . . . : 1 DHCP-server . . . . . . . . . . . : 192 DNS-servers . . . . . . . . . . . : 192 Lease verkregen . . . . . . . . . : zondag 5 juli 2009 1 Lease verlopen . . . . . . . . . : woensdag 8 juli 2009 rnet-adapter Draadloze netwerkverbinding: Status van medium . . . . . . . . : medium ontkoppeld Beschrijving . . . . . . . . . . .: Intel(R) PRO/Wireless 3945ABG Network Connection Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-18-DE-AD-46-44
Link naar reactie
Ik heb trouwens 2 iconen op mijn taakbalk. Als ik op die normale druk (niet Intel dus) zegt ie: Deze draadloze verbinding kan niet worden geconfigureerd. Als u een ander programma hebt ingeschakeld om deze draadloze verbinding te beheren, dient u die software te gebruiken. Als u wilt dat windows deze draadloze verbinding configureerd, klikt u op geavandeerd instellingen wijzigen. Klik vervolgens op tabblad draadloze netwerken en schakel selectievakje draadloos netwerk automatisch configuren in. Dit als extra info.
Link naar reactie
Trouwens: als ik naar vaio control center ga, dan Wireless Lan Starter en dat op starten durk het volgende: alvorens uw netwerkt in te stellen, zorgt u ervoor dat de netwerknamen (SSID) of ESSID en netwerksleutel (WEP of WPA) beschikbaar zijn. Dan krijg ik dus ook daar een foutmelding: sluit een netwerkapparaat, ander dan de ingebouwde Lan, af vah het netwerk en start wireless Lan Starter opnieuw.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...