Ga naar inhoud

Aanschaf router.


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:13547ca406="tinus89"]Dat klopt inderdaad Roy, en ik heb gekocht. Het is toch een sweex geworden, vooral omdat het alleen om het delen van een internetverbinding gaat. Was ik van plan geweest een (draadloos) nietwerk aan te leggen tussen meerdere pc's, dan had ik zeker eem linkSys gekocht. Het werkt allemal perfect en ik ben erg blij.[/quote:13547ca406] Goede keuze :wink:
Link naar reactie
  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:231591ccf1="ludere"][quote:231591ccf1="tinus89"]Dat klopt inderdaad Roy, en ik heb gekocht. Het is toch een sweex geworden, vooral omdat het alleen om het delen van een internetverbinding gaat. Was ik van plan geweest een (draadloos) nietwerk aan te leggen tussen meerdere pc's, dan had ik zeker eem linkSys gekocht. Het werkt allemal perfect en ik ben erg blij.[/quote:231591ccf1] Goede keuze :wink:[/quote:231591ccf1] Maar er zijn betere.
Link naar reactie
Dit is echt een overdreven topic :lol: Het is eigelijk maar een swicht/router voor paar PC's, Als het een mkb/bedrijf's netwerk was okey dan zou ik voor een best kwaliteit gaan. Voor een klein thuisnetwerkt maakt het eigenlijk niet zoveel uit. Als ik jouw was zou ik gewoon bij marktplaats zoeken (lievst bij jouw in de buurt). Maar natuurlijk licht het keus aan jouw. :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...