Ga naar inhoud

Farcry kom niet verder. Edit: checkpoint-probleem.


Aanbevolen berichten

hallo, Ik ben (nog een keer) bezig om het spel Far Cry uit te spelen. Ik moet een boot opblazen, wat prima lukt, echter dan komt er een kerel in een helicopter me compleet aan gort schieten. Ik heb een rocketlauncher, maar het lukt me niet meer dan 5 raketten raak te schieten voordat de boot zinkt. Als hij zinkt lig ik in het water en ben binnen een minuut dood...... Edit: scroll naar onderen voor de laatste post.
Link naar reactie
Ik had het zelf eerst helemaal anders gedaan: Naast het klif is een klein strandje. Niet die ene met het scheepswrak (als ik het goed herinner), maar die andere. Als je met een jeep op de weg er boven rijd, kan je, als je goed je best doet, er net af rijden. Ga dan het schip op, blaas hem op, gaa naar de voorkant, en zwem zo snel mogelijk, onder water naar het strandje. Als je de jeep weet te bereiken is het een makkie :D
Link naar reactie
ik heb hier ook een tijdje vast gezeten maar ik ben er achter gekomen dat als het schip is ontploft dat je dan meteen het water in moet en naar de kant moet zwemmen, daar ga je de bosjes in, zo kan de heli je niet zien. vanuit daar kun je gewoon beginnen met schieten, je hebt niet eens een rocketlauncher nodig als je een paar magazijns leeg schiet op die heli begint ie al te roken. veel succes
Link naar reactie
[quote:c7c7015f80="maikelV"]ik heb hier ook een tijdje vast gezeten maar ik ben er achter gekomen dat als het schip is ontploft dat je dan meteen het water in moet en naar de kant moet zwemmen, daar ga je de bosjes in, zo kan de heli je niet zien. [/quote:c7c7015f80] Inderdaad. Ik heb zelf mn rocketlauncher om 'n boompje heen gestoken en zo aardige schade toegebracht. :wink:
Link naar reactie
als je gewoon in die hut waar je de rocketlauncher vindt blijft, en af en toe heel snel uithalen met die raketten, is er tog niet zoveel moeilijks aan? Ik vind de levels waar die schijtmonkeys op je afspringen en van 5 meter al uithalen met hun klauwen dan toch wel vééél moeilijker. (niet echt realistisch ook, hoe kan zo'n aap met een arm van zeg 1.5m je op een afstand van 5 meter raken (ook uit een kooi :-? ) Tenzij ze telescopisch ofzo zijn natuurlijk :roll: ) Anyway, trial & error zal het wel doen denkek bij dat level... (zorg ervoor datje voor je de boot opblaast nog redelijk armor en health hebt, dan houd je het tog nog wel ff uit as de helikopter je beschiet... Grtz, thommich :wink:
Link naar reactie
hartelijk dank!!! ik ben naar het strandje gezwommen met het bootje erop, en ben daar achter gaan zitten. Ik moest 7 raketten raak schieten voordat hij weg ging, hoezo onrealistisch. Dat vind ik wel jammer aan Far Cry, dat het vrij onrealistisch kan zijn. Ik gebruik in de gebieden met die beesten steeds shotgun, en als ik een mens zie wissel ik weer naar M4(toch?) om shotgunrounds te besparen.
Link naar reactie
[quote:98ef171fc2="tinus89"]hartelijk dank!!! ik ben naar het strandje gezwommen met het bootje erop, en ben daar achter gaan zitten. Ik moest 7 raketten raak schieten voordat hij weg ging, hoezo onrealistisch. Dat vind ik wel jammer aan Far Cry, dat het vrij onrealistisch kan zijn. Ik gebruik in de gebieden met die beesten steeds shotgun, en als ik een mens zie wissel ik weer naar M4(toch?) om shotgunrounds te besparen.[/quote:98ef171fc2] je zal het nog zwaar krijgen in Volcano... :P
Link naar reactie
Ach, wat is onrealistisch. Health packs? Ben pas nog eens bezig geweest met MOHAA. Op zich een aardig spel. Maar je hebt van die dingen... Dat ze op je gaan schieten, terwijl je niemand kunt zien door de bomen en struiken. En dat ze jou dus ook onmogelijk kunnen zien. Puur afstandsbepaalde AI dus. Of dat je iemand afknalt, staan er 10 meter verderop anderen, die totaal niet reageren. Je zou toch denken dat het geluid van een KAR-98 wel 10 meter ver draagt...
Link naar reactie
[quote:445d81b01d="gerben"]Ach, wat is onrealistisch. Health packs? Ben pas nog eens bezig geweest met MOHAA. Op zich een aardig spel. Maar je hebt van die dingen... Dat ze op je gaan schieten, terwijl je niemand kunt zien door de bomen en struiken. En dat ze jou dus ook onmogelijk kunnen zien. Puur afstandsbepaalde AI dus. Of dat je iemand afknalt, staan er 10 meter verderop anderen, die totaal niet reageren. Je zou toch denken dat het geluid van een KAR-98 wel 10 meter ver draagt...[/quote:445d81b01d] W88 op Crysis dus:p waar al dat verholpen zou moeten zijn :D
Link naar reactie
nu heb ik nog een probleem: FarCry slaat geen checkpoints meer op. De laatste is 'swamp', daarna krijg ik nog een keer een nieuw laadscherm wanneer ik bij de labs komt met Val en de 'Nuke' op de heftruck. Als ik in de lift stap moet hij als het goed is ook weer een checkpoint saven, maar er staat gewoon niks meer in de list. Als ik dood ga moet ik dus een heel stuk overnieuw doen.
Link naar reactie
[quote:3274d74b3b="tinus89"]nu heb ik nog een probleem: FarCry slaat geen checkpoints meer op. De laatste is 'swamp', daarna krijg ik nog een keer een nieuw laadscherm wanneer ik bij de labs komt met Val en de 'Nuke' op de heftruck. Als ik in de lift stap moet hij als het goed is ook weer een checkpoint saven, maar er staat gewoon niks meer in de list. Als ik dood ga moet ik dus een heel stuk overnieuw doen.[/quote:3274d74b3b] Op welk niveau speel je ? Want volgens mij hebben het een na laatste en het laatste (hoogste) niveau een save-limiet ..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...