Ga naar inhoud

Farcry kom niet verder. Edit: checkpoint-probleem.


Aanbevolen berichten

leuk is dat. Heb hem doorgespeeld zonder dood te gaan. Kreeg vrij vlot een vastloper. CTRL+ALT+DEL, krijg ik deze foutmelding: [img:f46a942531]http://img423.imageshack.us/img423/7427/criticalexceptoin0si.jpg[/img:f46a942531] Het level uitgespeeld tot de bom ontploft is. Word daarna na een introfilmpje uit een helicopter gegooid. Kom terug in het hoofdmenu, met de foutmelding: Error Loading Level Data. En nu heb ik mn oude savegames nog steeds.... [img:f46a942531]http://img519.imageshack.us/img519/2440/farcrymenu4au.jpg[/img:f46a942531] Ohja, ben er al achter hoe ik bepaalde savegames kan deleten.
Link naar reactie
[quote:672140ac03="tinus89"]met behulp van Gerben en wat patches is het probleem opgelost. Kan gewoon doorspelen. Echter, als ik uit de heli word gegooid met een geweer met 10 kogels, heb ik daar lang niet genoeg aan. Binnen 50 na het springen van de waterval ben ik alweer dood. Hoe pakken jullie dat aan?[/quote:672140ac03] dat is volcano, waar ik je al voor waarschuwde :P :lol:
Link naar reactie
hahaha, daar was ik al achter ja. Maar, ik kom er niet uit hoor. Heb verschillende manieren geprobeert. Er zijn van de mutaties met wapens. Sluipend erheen wil niet. Rennen heeft evenmin zin. Die beesten kunnen niet zwemmen, maar de rivier is lang niet diep genoeg om het hele stuk te zwemmen. Kan je misschien een hint geven? Ik weet het echt niet meer. :oops:
Link naar reactie
hoe ik het heb gedaan: Heb het trouwens ook 2000x geprobeerd maarja. Als je gelijk na de waterval door blijft zwemmen tot dat ondiepe stuk net voorbij is. Hier moet je dan ongezien in het gras gaan liggen. Daarna moet je gewoon weer verder zwemmen... Alternatief: onderaan de waterval naar rechts, ligt ergens ammo....op een open plek...
Link naar reactie
Ze kunnen inderdaad niet zwemmen. Maar ze komen je wel achterna als je even dichterbij komt. Je kunt met enig geduld wel genoeg laten verzuipen. En daarna zet je het op een rennen, schuin naar rechts vanaf de waterval. Daar staat een helicopter met mounted guns. Kun je eventuele achtervolgers mee afschieten. Wel op beide kanten blijven letten.
Link naar reactie
s gelukt hoor!! Begin het spel steeds moeilijker en minder leuk te vinden, maar heb hem bijna uitgespeeld. Zit echter weer vast. Ben op zoek naar die man die me steeds overal doorheen praatte. Hij wil mutaties verkopen om geld te verdienen. Op een gegeven moment doe ik zo'n brede deur open. Direct daarna zit weer een deur. Die doe ik ook open(eerste sluit weer). Dan ben ik binnen 1 min. dood.......
Link naar reactie
Denk dat dat het laatste stuk is. Is inderdaad lastig, maar wel te doen. Je moet ook de goede wapens kiezen in het stuk net daarvoor. Je hebt eens sniper nodig om de snelle jongens te pakken. De fat boys kun je makkenlijk dood krijgen met een zware machine gun. Ik schuil daar in de ruimte rechts naast de deur. Dan wachten tot ze naar je toe komen, voorzichtig iets naar links, zodat ze je net niet kunnen zien, en dan maar schieten.
Link naar reactie
[quote:5d5d585ce8]waar? op dit zelfde stukje? Of ergens anders? Welke apen? Wees iets duidelijker. [/quote:5d5d585ce8] alle levels eigenlijk. Overal waar ik ze neerknal met de shotgun werkt dat perfect (op close-range natuurlijk), maar als ik dat probeer met de sniper, vind ik het ten eerste al moeilijk om ze te raken (zij zijn nl snel en ik traag :wink: ), en het doet weinig schade vind ik. Met apen bedoel ik de "kleinere" gemuteerde beesten. De grote met rocketlaunchers zijn de "Fat Boys", en de andere noem ik "monkeys", maar eigenlijk zijn het "trigeans" (ofzoiets 8) ) Anyway, ik spartel mij er wel doorheen :wink:
Link naar reactie
ik houd NOOIT de vuurknop ingedrukt. Ik klik heel snel. Verder zorg ik dat ik zoveel mogelijk M4 gebruik, en bij die apen shotgun. Bij mensen weer M4, om shotgunrounds te besparen. Van Gerben leerde ik dat het zware machinegeweer het enige wapen is om de fat boys mee neer te knallen zonder dat ze nog een raket op je schieten. Shotgun snel schieten werkt ook, maar soms mis je doordat zn hoofd achteruit schiet, en dan kan hij weer schieten. Bij sniperen van die snelle metershoog springende beesten is het de kunst te wachten tot ze even gaan zitten(dus niet direct door springen), en dan niet maximaal inzoomen, geen adem inhouden, want dan zijn ze alweer weg. PS. Het zijn volgens mij Trigons :wink: Edit: kleine tip: granaten en rockets hebben geen effect op de fat boys door hun enorme armor.
Link naar reactie
Is het geen trigen? Aan rockets en granaten heb ik sowieso een hekel. Inderdaad vaak weinig effect, en je moet oppassen dat je geen zelfmoord pleegt. Richten is vaak heel lastig, en ze mogen graag terugstuiteren. Game engines helpen ook niet mee. Soms kun je duidelijk langs een deurpost kijken, schiet je een raket af, die toch meteen explodeert tegen diezelfde deurpost.
Link naar reactie
[quote:049387809f="Hoite"][quote:049387809f="thommich"] maar eerst je saves upbacken (of hoe je dat ook vervoegt :wink: :D ) grtz[/quote:049387809f] wat dacht je van backuppen.. verder nog iemand IDen??[/quote:049387809f] eehh... backuppen idd, maar als je iets verder las dan je neus lang is had je kunnen zien dat mn probleem al opgelost is... :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...