Ga naar inhoud

UT 2004


Aanbevolen berichten

ik vind hem dan toch wel weer handig. Hij is heel precies als je een hele grote afstand moet overbruggen. Je moet hem inderdaad niet gebruiken als de tegenstander voor je staat. Probeer trouwens met alternate fire een bal af te schieten en even later met je primary die bal te raken. Explosie.!!!! Boem!! Is leuk! en effectief :P
Link naar reactie
  • Reacties 307
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    308

Probeer de demo en dan merk je het vanzelf, want iedereen heeft een eigen definitie van 'soepel'. Ik zou er alleen niet al te veel van verwachten ondanks de verbeterde engine in UT'04. // arjant2 als je met die 'ballen' iemand probeert te raken zal het wel lastig zijn, maar met de normale stand is het gewoon 'point & click'. Je moet gewoon die andere vaak genoeg raken EN zeker weten dat je op een vijand schiet ;)
Link naar reactie
[quote:75b3a4b5c5="JaFO"]Probeer de demo en dan merk je het vanzelf, want iedereen heeft een eigen definitie van 'soepel'. Ik zou er alleen niet al te veel van verwachten ondanks de verbeterde engine in UT'04. // arjant2 als je met die 'ballen' iemand probeert te raken zal het wel lastig zijn, maar met de normale stand is het gewoon 'point & click'. Je moet gewoon die andere vaak genoeg raken EN zeker weten dat je op een vijand schiet ;)[/quote:75b3a4b5c5] JaFO , ik bedoel niet UT2004 , maar UT200[b:75b3a4b5c5]3[/b:75b3a4b5c5] :wink: die moet toch wel draaien ?
Link naar reactie
[quote:18ffc1fae9="Duketheboss"]Unreal Tournament 2003 moet toch soepel speelbaar zijn op mijn pc op 640x480 ? Mijn PC : AMD Duron 1.4 ghz 256 MB geheugen Geforce 2 MX 400 Windows XP Professional + SP1 Alvast bedankt.[/quote:18ffc1fae9] beetje offtopic, maar het zal wel draaien ja, heb kennis die zelfde kaart heeft, draait hij ook op.
Link naar reactie
[quote:7826a24e4d="Duketheboss"][quote:7826a24e4d="JaFO"]Probeer de demo en dan merk je het vanzelf, want iedereen heeft een eigen definitie van 'soepel'. Ik zou er alleen niet al te veel van verwachten ondanks de verbeterde engine in UT'04. // arjant2 als je met die 'ballen' iemand probeert te raken zal het wel lastig zijn, maar met de normale stand is het gewoon 'point & click'. Je moet gewoon die andere vaak genoeg raken EN zeker weten dat je op een vijand schiet ;)[/quote:7826a24e4d] JaFO , ik bedoel niet UT2004 , maar UT200[b:7826a24e4d]3[/b:7826a24e4d] :wink: die moet toch wel draaien ?[/quote:7826a24e4d] Als de demo van UT 2004 speelbaar is dan is UT 2003 ook speelbaar :roll: Overigens is dit een "UT2004 topic" en geen "kan ik met mijn pc UT 2003 spelen topic" :roll:
Link naar reactie
WooHoo <- Dat was mijn eerste reactie op de demo nadat ik plotseling erachter kwam dat ik al 3 uur ONS zat te spelen. Ut 2k4 is gewoon wat Ut 2k3 had moeten zijn: eindelijk 't gevoel voor mij dat ik echt de opvolger van UT zat te spelen. De bots zijn zelfs op Novice in ONS redelijk moeilijk. Ligt ook aan ONS zelf: als een team eén of geen Node meer heeft, dan is het bijna onmogelijk om weer terug te komen. Gelukkig is de Link Setup te wijzigen. Mijn favoriete setup: in een zigzag vorm, en de middelste link (de toren) niet erbij, elke link (mode/basis) met maar één andere link steeds doorverbinden.
Link naar reactie
De link-setup staat in ONS-Torlan.ini Voorbeeld : [code:1:bd3e07f8a7] [I_Z_you ONSPowerLinkCustomSetup] IdealPlayerCountMin=8 IdealPlayerCountMax=16 LinkSetups=(BaseNode="ONSPowerCoreBlue1",LinkedNodes=("ONSPowerNodeNeutral12")) LinkSetups=(BaseNode="ONSPowerCoreRed4",LinkedNodes=("ONSPowerNodeNeutral14")) LinkSetups=(BaseNode="ONSPowerNodeNeutral10",LinkedNodes=("ONSPowerNodeNeutral14","ONSPowerNodeNeutral13")) LinkSetups=(BaseNode="ONSPowerNodeNeutral14",LinkedNodes=("ONSPowerCoreRed4","ONSPowerNodeNeutral10")) LinkSetups=(BaseNode="ONSPowerNodeNeutral13",LinkedNodes=("ONSPowerNodeNeutral10","ONSPowerNodeNeutral11")) LinkSetups=(BaseNode="ONSPowerNodeNeutral12",LinkedNodes=("ONSPowerNodeNeutral11","ONSPowerCoreBlue1")) LinkSetups=(BaseNode="ONSPowerNodeNeutral11",LinkedNodes=("ONSPowerNodeNeutral12","ONSPowerNodeNeutral13")) [/code:1:bd3e07f8a7]
Link naar reactie
[quote:3a2d244978="JaFO"]De link-setup staat in ONS-Torlan.ini[/quote:3a2d244978] Yep, in de System directory van Ut2k4. Ik vraag me af of meerdere LinkSetups kunnen; ingame kan je blijkbaar maar één [andere dan Default] aanmaken met de LinkDesigner... wel jammer. Waar ik 't in m'n vorige post over had: [code:1:3a2d244978] [timon ONSPowerLinkCustomSetup] IdealPlayerCountMin=8 IdealPlayerCountMax=16 LinkSetups=(BaseNode="ONSPowerCoreBlue1",LinkedNodes=("ONSPowerNodeNeutral12")) LinkSetups=(BaseNode="ONSPowerCoreRed4",LinkedNodes=("ONSPowerNodeNeutral14")) LinkSetups=(BaseNode="ONSPowerNodeNeutral10",LinkedNodes=("ONSPowerNodeNeutral11","ONSPowerNodeNeutral12")) LinkSetups=(BaseNode="ONSPowerNodeNeutral14",LinkedNodes=("ONSPowerCoreRed4","ONSPowerNodeNeutral11")) LinkSetups=(BaseNode="ONSPowerNodeNeutral13",LinkedNodes=) LinkSetups=(BaseNode="ONSPowerNodeNeutral12",LinkedNodes=("ONSPowerNodeNeutral10","ONSPowerCoreBlue1")) LinkSetups=(BaseNode="ONSPowerNodeNeutral11",LinkedNodes=("ONSPowerNodeNeutral14","ONSPowerNodeNeutral10")) [/code:1:3a2d244978]
Link naar reactie
UT2004 Draait Prima @ 1024 @ GF4MX440 Dus was meteen maar online gegaan... had niet zoveel ervaring met UT man wat een lekker grote maps en toffe voertuigen. Bakte er alleen niet veel van... 8) heb ook tegen bots zitten spelen en nu begin ik het een beetje onder de knie te krijgen, al ik sommige rare gewoontes steeds toepas die bij UT04 klote zijn, TAB = normaal scores, UT console oid ? R = normaal reload, UT teamsay (vergeet steeds dat je niet hoeft te reloaden :P ) maar het is wel een mooi spel, waarvan ik misschien het origineel van koop als er geen andere nog betere games uitkomen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...