Ga naar inhoud

-=Freelancer=- topic


Aanbevolen berichten

Kijk hier voor een nederlands (nou ja, belgisch dan) preview [url]http://games.telenet.be/previews.php?reviewid=256[/url] Dit spel lijkt mij gaaf, want je hebt veel vrijheid. Je kunt missie's doen, maar je kan ook relaxed touren door de ruimte, en op planeten landen waar je wil. Lijkt dus veel op gameplay van mafia/gta. Er zit een heel verhaal in het spel. spel is er in de US op 4 maart. 11 april (een maand later!) in europa. En het spel wordt gemaakt door MS....een echt bloederig spel zal het dus niet zijn. [img:e0f995743e]http://www.microsoft.com/games/freelancer/images/screenshots/fl_ss_ls_003.jpg[/img:e0f995743e] [img:e0f995743e]http://www.microsoft.com/games/freelancer/images/screenshots/fl_ss_ch_003.jpg[/img:e0f995743e] [img:e0f995743e]http://www.microsoft.com/games/freelancer/ss_07.asp[/img:e0f995743e] Zier er echt heel mooi uit. Voor meer screens -->[url]http://www.microsoft.com/games/freelancer/screens_01.asp[/url]
Link naar reactie
Er is ook al een demo te downloaden bij fileplanet, alleen moet je je dan eerst registeren en daarna ook nog eeuwen wachten voordat je download begint. Als iemand een snelle mirror weet graag hier ff posten. Nog wat screens. Sorry, 56k'ers maar deze plaatjes zijn zo mooi :lol: [img:9dfc23f913]http://image.com.com/gamespot/images/2002/pc/featurepreviews/freelancer/free_screen003.jpg[/img:9dfc23f913] [img:9dfc23f913]http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/02/20/fr_screen012.jpg[/img:9dfc23f913] Oh ja, Er zit ook nog eens multiplayer bij. Ps: de releasedatums zullen wel niet helemaal kloppen, want ik zie op elke site weer een andere datum staan.
Link naar reactie
Ik heb het spel nu. En het ziet er echt heel mooi uit. Alles op hoogste settings en het draait perfect. Alleen de vrijheid valt wel tegen tot nu toe dat ik het gespeeld heb, heb ik nog niet veel keuzes gekregen (speel het ook nog maar 10 min.). Ik hoop dat het straks opener wordt. En je kunt ook niet zelf opstijgen of ergens naar toe lopen (tot nu toe). Je moet dan op een button drukken en dan komt er een filmpje, waarin de handelingen gebeuren. Maar het vliegen zelf is wel weer heel leuk. straks post ik wel wat screens als ik tijd heb.
Link naar reactie
Conclusie---> Een shit spel. Nu ik het enige tijd heb gespeeld, merk ik dat er niks vrij's aan is. Okee, je kunt een beetje rondvliegen. En je moet wat andere dingen uit de ruimte knallen. Helemaal geen variatie dus. Je kunt niet zelf landen of opstijgen. Je kunt niet naar een planeten toevliegen, want dan wordt er gezegt "danger, entering atmosphere", en vervolgens ontplof je. Je ziet de steden pas als je op de planeten bent geland (door een filmpje) en niet van uit de ruimte. Je kunt ook niet eens zelf lopen, allemaal filmpjes. De tegenstanders zijn eentonig. Als je met volle vaart tegen een anderschip aanknalt wordt je gewoon afgekaatst, hartstikke nep dus. Het was al te mooi om waar te zijn, een goed spel van microsoft. Gelukkig hebben ze een demo uitgebracht.
Link naar reactie
Hahahahaha, waar heb je het over???? Na de eerste missie, zegt die dame als ik je nodig heb roep ik je weer op en kun je doen en laten wat je wil! Als je op een planeet wil landen moet je de DOCKING RING selecteren en daarmee docken, dan word je automatisch naar de planeet gestuurd! Ik heb vrije missies op alle planeten in de demo, ALLE spacestations, en zelfs 2 missies op "battleship misouri" aangenomen! Maar helaas zodra je 25.000 hebt verdient eindigd de demo!
Link naar reactie
Er is idd aardig wat vrijheid in de demo, zeker gezien de hoeveelheid ruimte waar je in kunt vliegen. Je land al meteen op een goede trade-route (borium -> manhattan, zuurstof -> pitsburg, met name op dat borium zit een vette winst). Daarnaast is het vrij druk en komen er regelmatig piraten binnenvallen die je mag afschieten. Met een beetje geluk laten die ook wat troep achter die je met een druk op de knop binnenhaalt. Voor de rest ... vind ik er niet zo heel veel aan. Het is bijna 'Diablo in space' kwa spanning. Het landen op planeten e.d. gaat volledig op de 'automatische piloot' vanaf het begin. En ook het ophalen van losvliegend puin is zo simpel dat er niks meer aan is. In Elite (en X) moest dat tot een zeker niveau met de hand. Ik weet dat ik me er in het begin aan moest ergeren, maar je had daardoor wel een reden om te sparen voor de automatische piloot ... en bovendien leerde je zo toch vliegen met je schip. Het 'handelen' lijkt ook op dummy-niveau te gebeuren ... in Elite (plus) en X wist je pas welke prijzen je voor je waren kon krijgen als je bij de planeet was geland. Hier wist ik al voor het vertrek dat ik in Manhattan een goede prijs kon vangen voor de waren. De spanning van het kiezen van de juiste lading lijkt er zo helemaal af te zijn. Als je op zoek bent naar 'de' opvolger van Elite & X dan kun je dit spel dus beter laten liggen. Ik denk dat de opvolger van X veel interessanter zal worden. Freelancer is hoogstens een luchtig tussendoortje.
Link naar reactie
LOL. Nu geef ik kritiek en dan komen de reply's :lol: . Ik vind de vrijheid beperkt. Je hebt dan wel een grote vliegmap. Maar wat gebeurt daar nou in? Wat maakt de omtrek van de vliegruimte uit als er toch alleen maar planeten zijn en eenzelfde vijanden. Het lange vliegen wordt zelfs irritant. Ik probeer te zeggen dat er werd vertelt dat het een fantastisch spel is waarbij je van de ene naar de andere planeet vliegt wanneer jij dat wil. Welnu, je wordt nog wel degelijk in een baan gestuurd. Je ziet niet vanuit de ruimte de gedetailleerde steden (zoals je die op de filmpjes ziet). En ik had me zo voorgesteld dat je zelf naar een planeet kon toevliegen en dan zelf landen, of rakelings over het oppervlak vliegen. Maar dat gaat dus niet door, dan moet je op een sims-look-a-like button klikken en dan wordt voor je zelf het spacemobiel geland. Ik had echt meer van het spel verwacht.
Link naar reactie
Ik had pas de tijd gehad om het met een goede snelheid het te downloaden & spelen ... (om maar te zwijgen over het feit dat het eerst een file-planeet primeur was). Je vergeet steeds dat dit een demo is. Het zou vrij dom zijn om je dan al alle vijanden & dergelijke te laten zien. Bovendien ... een paar level 4 vijanden (die ik bij m'n tweede zelfstandige vlucht op m'n dak kreeg) overleef je niet in het rotte kistje waar je mee begint. Ik ga er van uit dat je uiteindelijk zelfs een cruiser zoals die in het begin werd opgeblazen na verloop van tijd een peuleschil zal zijn ... naar verhouding. Ten slotte heeft je schip nog geen 'jumpdrive' en zit je daardoor vast aan het reizen door die tunnels ... als je opgelet had wat die dame zei over je schip wist je dat ook. In X had je hetzelfde jump-gate-principe. Maar in Elite kreeg je op een gegeven moment een jumpdrive waar je verder mee kon springen dan een enkel planeetje. Wat dat betreft vind ik de keuze hier in Freelancer goed. Je hebt die jump-gates en naar verloop van tijd een schip dat zonder die jump-gates kan reizen ... Ik durf te wedden dat de sprong van Manhattan - Pitsburg maar een enkele jump wordt in plaats van twee korte jumps via de vaste routes. Je zit hierdoor niet zo vast aan de start-omgeving als in X (waar het reizen zo traag ging dat het niet echt leuk meer was), maar gezien de kwaliteit van je schip denk ik niet dat je al te vlug naar de 'gevaarlijke' gebieden zult moeten vliegen. Net als in Diablo en ieder ander rpg zul je in het begin gewoon een hele tijd vrij saaie opdrachten en vrachtvluchten moeten doen. En zelfs dan verwacht ik buiten de verhaal-lijn om niet echt spannende opdrachten. Toch weten in ieder geval een goede indruk van een druk luchruim te bieden. Er is een constante stroom van vrachtschepen, politie en bountyhunters die net weg gaat of pas aan komt vliegen. Het was een heel stuk drukker dan in X of Elite. Dat verkeer in de ruimte vind ik toch iets belangrijker dan de graphics van een enkel planeetje. Wat jij in gedachten had is voor een spel gewoonweg onmogelijk tenzij je de ruimte nog meer beperkt dan het nu al is. Ik durf te wedden dat je in dit spel landingsplaatsen a la pitsburg wel vaker zult zien dan de 'Liberty'-variant. Ik had idd een beter spel verwacht omdat er sinds Elite en 'X:Beyond the Frontier' geen enkel spel is geweest dat dit genre heeft proberen na te doen. MAar aan de andere kant ... de voorloper van Freelancer (Privateer) was ook niet bepaald een superspel. Zoals ik al zei : let eens op de opvolger van 'X' ... aan de filmpjes van PC-Zone te zien zou dat wel eens een stuk interessanter & spannender kunnen worden.
Link naar reactie
Ey, ik heb de hele freelancer :D, vanaf vanochtend 10 uur heb ik non-stop zitten gamen en ik vind het een super spel!!!, er is wel degelijk veel vrijheid :D en het spel is heel verslavend. Je wilt steeds betere schepen en upgrades kopen. Het is wel vrij moeilijk om veel geld te verdienen en deze updates te financieren. Al met al vind ik het een super spel, maarja smaken verschillen Greetz KeeN
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...