Ga naar inhoud

-=Freelancer=- topic


Aanbevolen berichten

Dit spel vind ik nou erg tegenvallen en ZWAAR ZUIGEN! Waarom? Je hebt helemaal geen vrijheid! Je kan alleen maar wat klikken en alles gaat volledig automatisch en that`s it! Er wordt zelfs geen joystick ondersteunt, zit je tijdens een space-battle wat met je muis op icoontjes te klikken, yeah wright! Waar zijn zijn de tijden van X-wing Alliance enzo gebleven? Deze titel vind ik erg teleurstellend en waardeloos, vraag me werkelijk af wat ze tijdens die 4 jaar ontwikkeling gedaan hebben daar bij M$!!! :evil: Zo snel mogelijk maar weer vergeten dus...
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Nou ik heb ook ff de trial version gedownload en VERDOMD! Het spel loopt op mijn systeem :) (Celeron 992, 192 mb geheugen en 3dfx voodoo3 2000 kaartje!) Uiteraard slechtste detail, maar toch... Enige probleem wat ik echter heb is dat het geluid van de conversaties in cutscenes, maar ook tijdens de gevechten af en toe wegvalt. Dit is erg vervelend aangezien ik dan niet weet wat ik in godsnaam moet gaan doen... Dus weet iemand wat ik hier aan kan doen? Ik heb een geluidskaart meegebakken op mijn moederboard en volgens mij heb ik de nieuwste geluidsdriver van mijn moederboard al installed... Tja misschien moet ik gewoon een keer de hele versie proberen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...