Ga naar inhoud
  • 0

Pure computercrimineel!


anoniem

Vraag

Plotseling had ik een dialer op mijn pc. Zonder dat ik weet waar hij van komt. Als lid van deze club vind ik dat dit met alle mogelijke middelen bestreden moet worden. Het is toch te gek voor woorden dat je ongevraagd een betaalnummer (dialer) op je pc geinstalleerd krijgt! Natuurlijk heb ik hem direct verwijderd. Maar kunnen we met deze grote club die criminelen, want dat zijn het, niet traceren en met juridische middelen aanpakken?
Link naar reactie
  • Antwoorden 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties voor deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
1. Kijk eens [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=118664&highlight=]hier[/url]. Geldt voor Mozilla én Firefox. 2. Vanalles al geprobeerd: ik krijg een witte tab met de URL-van de stream. Als ik die overkopieer naar bijv. WMP werkt die wel. 3. Ah? En ik maar denken dat Firefox standaard dat soort dingen al heeft. Maakt ook niet uit, ik ga momenteel nog niet terug naar Firefox.
Link naar reactie
  • 0
[quote:e9d22ebcaa="Maarten81"][quote:e9d22ebcaa="=Rieske="]Noem er eens een paar.[/quote:e9d22ebcaa] En wat ik ook wel jammer vind is dat het sinds 0.9 niet meer mogelijk is om een Nederlandstalige interface te hebben. Hoewel niet per se nodig vind ik dat gewoon prettiger.[/quote:e9d22ebcaa] sorry hoor maar mij was het nog niet eens opgevallen dat het engels was :oops: :oops:
Link naar reactie
  • 0
[quote:afb751f030="pcguy"]sorry hoor maar mij was het nog niet eens opgevallen dat het engels was :oops: :oops: [/quote:afb751f030] Da' kan jah :D Ik heb ook geen problemen met Engels (allesbehalve, anders zat ik wel ergens anders nu) maar ik vind het gewoon lekkerder werken in het Nederlands. Een beetje een gevoel, zeg maar. Het is voor mij ook geen reden om een browser af te voeren, maar het kan net een verschil maken om onderscheid te maken. Snappie? 8)
Link naar reactie
  • 0
[quote:fb82f58bb6="=Rieske="]Joh, al browse je met Lynx...'t is jouw feestje. Ik kan alleen slecht tegen [b:fb82f58bb6]onzin[/b:fb82f58bb6] willen opleuken tot [b:fb82f58bb6]wijsheid[/b:fb82f58bb6].[/quote:fb82f58bb6] heeft je moeder je nooit geleerd dat je de mening van een ander moet [b:fb82f58bb6]accepteren?[/b:fb82f58bb6] als maarten toch liever met een nl browser werkt dan hoef jij daar niet zo over te zeuren hij had gelijk, mij maakt het niet uit, hij wil graag nederlands, nou dan neemt hij toch een nederlandse accepteer het nou eens!!!!!
Link naar reactie
  • 0
wow rustig aan. Probleem van Firefox en andere alternatieven browsers is dat ze zich aan moeten passen aan de websites. Terwijl voor IE geldt dat de websites zich aanpassen aan IE. Trouwens die puntjes die Maarten81 noemde: 1: [edit] oeps toch niet[/edit] 2: ??? 3: pech met flash versies lijkt me. Maarja laten we nu weer verder ontopic gaan, het ging namelijk om de veiligheid
Link naar reactie
  • 0
@ rieske, je bent nu een beetje kort door de bocht hoor, IE kan best MITS je goed oplet en de beveiliging in de browser iets hoger zet, echter als je iemand bent die maar wat doet heb je met een alternatieve browser toch wel veel voordeel. maar laten we dan iig elkaar meningen respecteren oke?
Link naar reactie
  • 0
[quote:9e9fcf42b8="pcguy"][quote:9e9fcf42b8="tisha"]ik heb begrepen dat de NL versie van firefox 0.9 over een poosje uit komt maar weet niet precies wanneer , gewoon af en toe even op de mozilla site kijken of die er al is :wink:[/quote:9e9fcf42b8] toevallig typ ik dit bericht........ jawel in firefox 0.9[/quote:9e9fcf42b8] maar nog niet in de nederlandse versie ?
Link naar reactie
  • 0
Dit gaat helemaal nergens meer over. Van mij mag er onderhand wel een slotje op. Ik heb mijn standpunt duidelijk gemaakt en als er mensen zijn die daar anders over denken, prima... Ik weet wel dat ik in ieder geval lekker IE blijf gebruiken, daar kan ik tenminste de sites bezoeken die ik wil, zonder dat ze verminkt raken.
Link naar reactie
  • 0
Ik moet de eerste site nog tegenkomen die het niet doet met Firefox. Voor mij is de explosie van browser hijackers (zie het enorme aantal Hijackthis-logs, snap niet dat M@rc en André er niet gek van worden) het ultieme bewijs dat IE beter kan worden afgeschaft. Iets minder radicaal is niet voldoende voor de goegemeente.
Link naar reactie
  • 0
[quote:8b871f6238="tisha"][quote:8b871f6238="pcguy"][quote:8b871f6238="tisha"]ik heb begrepen dat de NL versie van firefox 0.9 over een poosje uit komt maar weet niet precies wanneer , gewoon af en toe even op de mozilla site kijken of die er al is :wink:[/quote:8b871f6238] toevallig typ ik dit bericht........ jawel in firefox 0.9[/quote:8b871f6238] maar nog niet in de nederlandse versie ?[/quote:8b871f6238] owjah, te snel gelezen, nee dit is de engelse versie
Link naar reactie
  • 0
[quote:a09e81f0a5="Captain_Kansloos"]Het is een beetje onzinnig om te beweren dat IE een veilig stuk software is, want het is al jaren bekend dat het zo lek is als een mandje. Niet dat andere browsers meteen 'het beloofde land' zijn, maar ik denk dat je inmiddels wel kunt stellen dat browsers als Mozilla/Firefox en Opera een stuk veiliger zijn dan IE. [/quote:a09e81f0a5] Dat kun je helemaal niet stellen. Het heeft helemaal niets te maken met het feit dat IE zo lek als een mandje zou zijn, terwijl andere windows-based browsers "veiliger" zijn. Het enige dat je kunt stellen is dat die browsers veel minder gebruikt worden, en daarom veel minder interessant zijn om te worden misbruikt. "Vaak gebruikt" is niet hetzelfde als "onveilig".
Link naar reactie
  • 0
Even een klein stukje van een nieuwsbericht wat vandaag bekend is geworden. [quote:42d1eaf959][b:42d1eaf959]Recent lek voor velen mogelijk laatste druppel[/b:42d1eaf959] Door snel ingrijpen van internetbedrijven is misbruik van een lek in Internet Explorer voortijdig afgeslagen. Omdat er geen pleister voor het probleem in IE bestaat, [b:42d1eaf959]adviseren beveiligingsexperts steeds vaker om bepaalde functies in IE uit te zetten of over te stappen op een andere browser.[/b:42d1eaf959] Geavanceerde virussen, wormen en trojaanse paarden hebben tegenwoordig nauwelijks nog menselijke interactie nodig om zichzelf te verspreiden.[b:42d1eaf959] Althans, als gebruik wordt gemaakt van de Internet Explorer-browser, dat bepaalde lekken bevat en uit het oogpunt van gebruiksgemak standaard nogal laks omgaat met beveiligingsrisico's[/b:42d1eaf959] [/quote:42d1eaf959] Met andere woorden gebruik een andere browser als je veiliger wilt surfen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...