Ga naar inhoud

Probs met Uploaden naar Chello


anoniem

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij vertellen hoe ik kan uploaden met WS FTP Pro naar mijn Chello site? Ik vul namelijk netjes zoals Chello bij hun support zegt mijn ID en mijn password in en geef bij het adres members.rott.chello.nl, maar ik krijg dan dit: user ok, need password pass (HIDDEN) 530 login incorrect Hoe kan ik dit oplossen? Ik krijg vervolgens een schermpje waar ik alles opnieuw kan invullen, maar daar staat ook account: wat moet ik daar invullen? Kan iemand mij dit duidelijk uitleggen? Thnx Greetz Marcel PS: Sorry voor deze crosspost, maar het forum Anders Internet lijkt wel dood te zijn :( Er zijn in de afgelopen 24 uur wel 4 berichten gepost :-? Waarvaan een in mijn topic, wat dus een wedervraag was :( Vandaar dat ik het hiet probeer.
Link naar reactie
  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

dit probleem had ik ook. ik las in een ander topic dat je en com21 modem hebt. daar gebruikte ik ook de instellingen van terwijl ik een motorola modem heb. ik zat dat jou ftp adres is members.rott.chello.nl is dit geen adres voor een motorola modem? die van mij is namelijk members.ams.chello.nl en voor een com21 moden is het members1.chello.nl. kijk ff op je papieren van chello. en vraag anders ook een nieuwe papier met gegevens aan. (hebben ze bij mij ook gedaan) en daar stonden de adressen wel op. succes
Link naar reactie
WINSOCK.DLL: WinSock 2.0 WS_FTP Pro, Version 7.5T, 2002.02.28 Finding Host www.freewebz.com ... Connecting to 207.188.198.66:21 Connected to 207.188.198.66:21 in 0.190, Waiting for Server Response 220 Please report abuse or piracy to abuse@freewebz.com! Host type (1): Automatic detect USER marceldereus 331 Password required for marceldereus. PASS (hidden) 530 Login incorrect. En dan krijg ik een schermpje met User ID, Pass en Account. Bij User ID vul ik mijn gebruikersnaam in, bij Pass mijn wachtwoord en bij Account niks. Ik druk op connect en ik krijg hetzelfde :( Ik heb dit zowel bij Chello als bij Freewebz. Bij FTP adres voer ik respectievelijk: members.rott.chello.nl en www.freewebz.com in, ik snap dus niet wat ik fout doe. Vanaf de freewebz site kan ik wel plaatjes uploaden :-?
Link naar reactie
toch ff checken of je alles goed hebt ingevuld ff copy paste uit een guide die ik heb geschreven voor barrysworld ooit Als je ws_ftp geïnstalleerd hebt kan je het programma opstarten. Je zult zien dat je in een venster komt met wat invoervelden. 1.klik op new 2.vul bij "profile name" gewoon iets in (bijvoorbeeld de naam van je site) 3.vul bij "Host Name/adress"het adres in van de ftp server , dus ik kan hier bijvoorbeeld members.chello.nl invullen (ook eens proberen mischien? 4.laat het volgende veld voor wat ie is 5.vul bij "User id" de naam in van je chello account 6.vul je wachtwoord van chello in bij Password 7. nu ben je klaar en kan je op "Ok" klikken 8.je zult onderin een status balk zien waar je kan zien hoever hij is met connecten en wat de server allemaal doet. 9.Je zult nu 2 velden met mappen zien, de linker map is de map op jouw computer waar ws_ftp is geïnstalleerd en in de rechterkant zie je wat je allemaal op je server hebt staan. 10.Als je iets wilt overzetten ga je naar de map toe door het adres in te typen van de map waar de map staat bovenin de witte balk (bijvoorbeeld c:\website\plaatjes) 11. klik het bestand aan of selecteer meerdere bestanden 12.klik nu op het pijltje dat naar rechts wijst en je zult zien dat de bestanden overgezet worden. 13.dit kan je ook precies andersom doen 14.Let op na een betaald tijd sluit het programma de verbinding en moet je even op nieuw verbinden 15.Denk er aan dat je hoofdpagina index.html of index.htm omdat de server anders niet weet naar welke pagina hij moet als je http://members.chello.nl/naam (of een anders adres) intypt controleer eerst even of je dat allemaal goed hebt gedaan en als dat niet werkt zou ik het ook niet weten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...