Ga naar inhoud

Probs met Uploaden naar Chello


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ben even teruggegaan naar je originele posting: Profile Name: Zelf gekozen sessie naam HostName/Adress: je gegevens van chello [b:43c78c9f7b]zonder [/b:43c78c9f7b]http:// Host Type: Automatic detect User id: Je van chello gekregen iserID (brief) Password: lijkt me duidelijk (toevallig niet zelf pas veranderd bij chello via self admin?) Account: Optioneel Comment: Optioneel Vinkje bij Save Pwd: Otioneel [b:43c78c9f7b]Geen [/b:43c78c9f7b]vinkje bij Anonymous Dat Host Name / Adress was bij mij de clou en op deze manier heb ik contact met members1.chello.nl, of httpd.chello.nl En ja bij mij staat ook achter pwd Hidden Succes.
Link naar reactie
Nee het ligt niet aan Chello, want bij andere FTP sites doet ie het ook niet :( En Yoyo bedankt voor je reply, maar ik vulde de hostname al zonder http:// in. En ik heb mijn pas nog nooit veranderd en ik weet zeker dat ie goed is :-? Ik heb de brief van Chello voor mijn neus. Iemand nog een idee?
Link naar reactie
ik heb het probleem dat ik niet kan inloggen op ftp en email met gegevens van chello, heb al een paar keer geklaagt eerste keer zeiden ze dat ik het verkeerd heb ingevult, maar zo dom ben ik nou ook weer niet, heb al 100 x geprobeert ofzo en daarna heb ik nog een keer geklaagt, toen zeiden ze dat ze mijn wachtwoord hebben gereset, maar nu doet ie het nog niet :-?
Link naar reactie
Hm ik kan me ook aansluiten bij de rij. Brief van chello voor me neus. Al ik weet niet meer hoe vaak geprobeerd, maar geen e-mail en ftp. Op een e-mail kreeg ik deze replay: [i:25c7872c30]Informeren wij u graag als volgt: Bij chello is het primaire e-mailadres standaard: voorletter.achternaam(+volgnummer). Het kan voorkomen dat uw gegevens niet juist zijn ingevoerd. Let vooral op het gebruik van leestekens, spaties, hoofdletters en/of kleine letters! Mocht dit niet het geval zijn, dan verzoeken wij u dit kenbaar te maken door naar http://www.upc.nl/overupc/contact.shtml te gaan en het contactformulier zo volledig mogelijk in te vullen. Met vriendelijke groet, UPC Nederland[/i:25c7872c30] Dat volgnummer had ik dus niet gedaan. Staat ook nergens op de site... Maar 0, 1, 2, 3 erachter zetten helpt niks. heb ook al verschillende servernamen geprobeerd. Voor het geval mijn papier niet klopt. Volgens brief moet ik dit invoeren: accountnaam: s.boerhout password: ********* pop server: mail.chello.nl smtp server: mail.chello.nl Wie helpt?
Link naar reactie
Hmm, ik heb hier ook Chello (Hilversum) en hier werkt alles perfect sinds een jaar. Een jaar geleden kon ik niet internetten zonder proxyserver, en toen heb ik ze opgebeld en ben ik net zo lang blijven hangen totdat ze me goed holpen. Dat heeft wel vruchten afgeworpen, er stonden instellingen niet goed op hun server. Nu heb ik een hoge downstream en kan ik ftp-en/mailen enz. zonder problemen en uiteraard surfen zonder proxy. Nu gebruik ik alleen hun smtp-server (mail.chello.nl) want als popserver gebruik ik mijn eigen domeinnamen. En ik heb ook nog nooit mijn chellohomepage gebruikt, maar ik kan wel gewoon FTP-en op mijn eigen domeinnamen. Van mij dus niets dan lof over Chello (over hun product alleen dan he, de support is een verhaal apart ;)). Mijn tip: bel die helpdesk en blijf net zo lang aan de telefoon hangen totdat je fatsoenlijk geholpen wordt en de problemen zijn opgelost :evil:. Succes!
Link naar reactie
[quote:d1101ebd09="Joost Huizinga"]Mijn tip: bel die helpdesk en blijf net zo lang aan de telefoon hangen totdat je fatsoenlijk geholpen wordt en de problemen zijn opgelost :evil:. Succes![/quote:d1101ebd09] En zeker blij € 0,10 per minuut blijven betalen................NOT Ik kan niet in me e-mail en niet in me ftp. Verder werken alle ftp's goed hier. Het kan haast niet anders dan een verkeerd ww zijn.
Link naar reactie
[quote:2d2bb074ef="Sjoerd Boerhout"][quote:2d2bb074ef="Joost Huizinga"]Mijn tip: bel die helpdesk en blijf net zo lang aan de telefoon hangen totdat je fatsoenlijk geholpen wordt en de problemen zijn opgelost :evil:. Succes![/quote:2d2bb074ef] En zeker blij € 0,10 per minuut blijven betalen................NOT Ik kan niet in me e-mail en niet in me ftp. Verder werken alle ftp's goed hier. Het kan haast niet anders dan een verkeerd ww zijn.[/quote:2d2bb074ef] Tja je zult er toch wat voor over moeten hebben als je wilt dat je problemen opgelost worden. Dat zal echt niet vanzelf gaan :(
Link naar reactie
  • 3 weken later...
OK ff dit topic weer boven water. Want het werkt dus nog steeds niet. Ik zit nu al zelfs onder Linux en hij geeft dezelfde fout :-? Ik heb geen firewall aan en het is een verse install van SuSE 8.0 Het gaat nu op mijn freewebs account want dat chello niet werkt is me ondertussen wel duidelijk :( Zou mijn password misschien gewoon te moelijk zijn? Of kun je gewoon niet via ftp in freewebs? en zoja zijn er nog andere gratis accounts van 50MB en groter?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...