Ga naar inhoud

[Sitecheck] JeBeDe.nl


Aanbevolen berichten

Een paar maanden geleden was ik ook op dit forum voor een aantal vragen over een webdesign bedrijfje. Nogmaals bedankt. Inmiddels heb ik alles afgemaakt. Hoewel er vast en zeker genoeg dingen zijn die nog verbeterd kunnen worden. En aangezien ik toch kerstvakantie heb ;-) De site is te vinden op: [url]http://www.jebede.nl[/url] Opbouwende kritiek is welkom!
Link naar reactie
[quote:f092a1516b="RobbertWB"]Ja ziet er heel oke uit hoor. Ik vind alleen de border van je scrollbalkje wat te dik. Dit geldt ook voor de content zeg maar. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Hij zeurt wel ehel de tijd over iets met Java. Wat is dit?[/quote:f092a1516b] Oh ja, dat is idd wel waar. Ik ga kijken of het aan te passen valt en wat mooier is. Dat javascriptje is denk ik de sitecounter die ik uit wilde testen. Maar ik denk dat ik beter Google Analytics kan gebruiken.
Link naar reactie
Nouja, laten we dan maar beginnen bij de chaotische navigatie. Waarom heb je zowel bovenin als onderin een 'home' en een 'contact' button, maar zit de 'disclaimer' alleen onderin en de 'portfolio', 'over ons' en de 'tarieven' alleen maar boven in? En dan klik ik op 'home', dan staat daar rechts een link die heet 'welke oplossingen bieden wij' en dan kom je weer op de 'over ons' pagina uit, terwijl de link suggereert dat het een andere pagina is. Heel verwarrend en onlogisch allemaal. Voor beginners vind ik dit nog wel een redelijke site, maar voor mensen die claimen 6 en 2,5 jaar ervaring te hebben is dit echt beneden de maat. Ik zou ook proberen de volgende keer met iemand te overleggen die wat van vormgeving af weet. Met alleen programmeren kom je er niet.
Link naar reactie
Nou Jellybellie, ik denk dat opbouwende kritiek nog wel nodig is... :wink: Ben het met eerdere reacties eens dat je srollbar erg aanwezig is....Buur had ook nog een aantal opmerkingen, maar dan gaan we meer naar de details..Als ik kijk wat jullie doel is...webdesign en hosting, dan moet je wel proberen een 'gelikte' site als basis te hebben. Toekomstige klanten willen graag zien wat jullie in je mars hebben en ik denk dat je dan ervoor moet zorgen dat je eigen homepage er strak uit ziet. Mijn tip zou zijn om je achtergrond te laten voor wat ie is, vind ik wel strak! Wel zou ik je menu en scrollbar aanpassen en wat kleiner maken. Als je nu de site voor het eerst ziet, dan komt deze 'op je af' en geeft een nogal 'druk' beeld. Misschien moet het allemaal iets minder grof en groot, maar dat is natuurlijk persoonlijk! Wel moet ik zeggen dat jullie aanbod van diensten er redelijk goed uit ziet, alhoewel ik de prijzen voor het ontwerpen van een website niet goed kan inschatten (zijn jullie veel goedkoper dan anderen? wat heb je meer te bieden dan je concurrenten?) Succes met de site!
Link naar reactie
[quote:1cfe020180="beveiligmijnpc"] Wel moet ik zeggen dat jullie aanbod van diensten er redelijk goed uit ziet, alhoewel ik de prijzen voor het ontwerpen van een website niet goed kan inschatten (zijn jullie veel goedkoper dan anderen? wat heb je meer te bieden dan je concurrenten?) [/quote:1cfe020180] Wat ik meer te bieden heb? De prijzen zijn bij ons veel goedkoper dan een normaal webdesign bedrijf. Ook krijg je bij ons hosting voor een redelijke prijs en kun je je zaakjes mooi beheren via ons klantensysteem. Bovendien doen we onze uiterste best om via e-mail goede service te leveren.
Link naar reactie
[quote:4fa1cb4df3="jellybellie"][quote:4fa1cb4df3="beveiligmijnpc"] Wel moet ik zeggen dat jullie aanbod van diensten er redelijk goed uit ziet, alhoewel ik de prijzen voor het ontwerpen van een website niet goed kan inschatten (zijn jullie veel goedkoper dan anderen? wat heb je meer te bieden dan je concurrenten?) [/quote:4fa1cb4df3] Wat ik meer te bieden heb? De prijzen zijn bij ons veel goedkoper dan een normaal webdesign bedrijf. Ook krijg je bij ons hosting voor een redelijke prijs en kun je je zaakjes mooi beheren via ons klantensysteem. Bovendien doen we onze uiterste best om via e-mail goede service te leveren.[/quote:4fa1cb4df3] Leuk dat je dat aan ons verteld, maar waarom zet je het niet op de website ? :) Mijn Opninie: Mooi vormgegeven, beetje druk, maar daar houd ik van. Alles is goed te vinden in het bovenste menu, alleen het onderste menu... wat wil hiermee ? Maak het helemaal af of laat het weg. Waarom zet je op de index meteen Hosting en domeinnaam, wat het kost en wat het is ? Daar heb je toch een aparte pagina voor ? Waarom staat deze link er op de index er tussen geprutst ? Welke oplossingen bieden wij? Dat is toch gewoon je OVER ONS pagina... Bij laatste opdrachten, vergeet niet telkens het "-" voor een datum/opdracht (ben je bij 1tje vergeten, je klantsysteem). Is dit sowieso wel een opdracht vraag ik me af ? Op de tarieven pagina: Het is mij nog niet duidelijk hoeveel dataverkeer ik permand mag verbruiken.. onbeperkt ? Wij bieden u de mogelijkheid om een pakket naar eigen wens aan te passen. Echter is dit wel tegen een meerprijs.[staat hier toch al boven?] Dat "[staat hier toch al boven?]" begrijp ik niet en vind ik negatief klinken "U kunt in uw site ook een gastenboek, forum, fotoalbum, contactformulier, nieuwssysteem, etc. laten invoegen." Gratis of ook tegen meerprijs ? De Disclaimer vind ik zielig... weet niet hoe ik het anders moet uitdrukken.. krijg ik opeens een klein wit venstertje voor mn neus waar totaal geen opmaak is zoals eerder wel (zonder mooie achtergrond etc)... bouw hem gewoon in op de hoofdsite.. (mn popupblocker blokkeerde hem btw ) BTW Dit zijn allemaal details, een potentiele klant zal er weinig last van hebben. Freek
Link naar reactie
[quote:6dff368fe9="THE_GAME_MEN!"] Waarom zet je op de index meteen Hosting en domeinnaam, wat het kost en wat het is ? Daar heb je toch een aparte pagina voor ? Waarom staat deze link er op de index er tussen geprutst ? Welke oplossingen bieden wij? Dat is toch gewoon je OVER ONS pagina... Bij laatste opdrachten, vergeet niet telkens het "-" voor een datum/opdracht (ben je bij 1tje vergeten, je klantsysteem). Is dit sowieso wel een opdracht vraag ik me af ? [/quote:6dff368fe9] Hier zit zeker wat in, die '-' maak ik meteen goed. Maar ik overweeg om het design te veranderen, hoewel ik dat nog niet zeker weet. [quote:6dff368fe9="THE_GAME_MEN!"] Op de tarieven pagina: Het is mij nog niet duidelijk hoeveel dataverkeer ik permand mag verbruiken.. onbeperkt ? [/quote:6dff368fe9] Dit is een fair use police, bij mij reseller provider. Dus als iemand veel gebruikt, krijgen ze een waarschuwing. [quote:6dff368fe9="THE_GAME_MEN!"] Wij bieden u de mogelijkheid om een pakket naar eigen wens aan te passen. Echter is dit wel tegen een meerprijs.[staat hier toch al boven?] Dat "[staat hier toch al boven?]" begrijp ik niet en vind ik negatief klinken [/quote:6dff368fe9] Dat is raar, dat heb ik niet eens geschreven, ook dat haal ik meteen weg. [quote:6dff368fe9="THE_GAME_MEN!"] "U kunt in uw site ook een gastenboek, forum, fotoalbum, contactformulier, nieuwssysteem, etc. laten invoegen." Gratis of ook tegen meerprijs ? [/quote:6dff368fe9] Tegen meerprijs [quote:6dff368fe9="THE_GAME_MEN!"] De Disclaimer vind ik zielig... weet niet hoe ik het anders moet uitdrukken.. krijg ik opeens een klein wit venstertje voor mn neus waar totaal geen opmaak is zoals eerder wel (zonder mooie achtergrond etc)... bouw hem gewoon in op de hoofdsite.. (mn popupblocker blokkeerde hem btw ) [/quote:6dff368fe9] Ja, eigenlijk slaat het nergens op, ik doe hem wel weg. Zal ik dan op de homepage schrijven: Alle rechten voorbehouden? Bedankt voor de reacties tot nu toe!
Link naar reactie
[quote:1854509db6="WimB"]Ik vind het te druk en voor mij liever geen scrollbar midden in de pagina. En waarom link je naar een concurent met [url=www.uwbedrijf.nl]www.uwbedrijf.nl [/url] wimb[/quote:1854509db6] Het was bedoeld als voorbeeld, maar niet om er een link van te maken. Dat is denk ik gebeurd toen ik de tekst voor opmaak in NVU gooide.
Link naar reactie
[quote:3ff6855321="jellybellie"]Hallo, Hier ben ik weer ;-). Ik heb inmiddels het hele design omgegooid: [url]http://upload.jebede.nl/jebede_preview.gif[/url] Wat denken jullie, is het beter dan het vorige ([url]www.jebede.nl[/url])?[/quote:3ff6855321] Zéééér Netjes. Ziet er goed uit ! (Eerste snelle indruk, ziet op school..)
Link naar reactie
[quote:a39e969393="RobbertWB"]Zwaaare verbetering! Maar als je heel je achtergrond dadelijk blijft herhalen in je hele pagina.. wordt het dan niet te druk ?[/quote:a39e969393] Ik zou het niet weten, want ik moet de site nog eerst slicen, maar anders gebruik ik gewoon een effen kleur als achtergrond. Bedankt voor de reacties! Is er verder geen kritiek op de nieuwe site (qua structuur, logica, navigatie, etc.)?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...