Ga naar inhoud

Webpagina met <A> om <TD> compliant maken


anoniem

Aanbevolen berichten

PSP > New > 5x5px > ondergrond wit > nieuw layer > zwart > layer property's > opacity: 50 (ongeveer, mot je zelf maar ff kijken). Opslaan als PNG. Als je dat als achtergrond selecteerd, zul je in Opera, Mozilla en SAFARI ;) een mooi halftransparante achtergrond zien. Nu een div plaatsen, met als oa. background: filter opacity ofzo. Kijk maar op een site van me; http://htb.ath.cx/anw/site/ hoe ik dat gedaan heb //Anne Is de engine van Safari anders dan 'anderen' zodat ik eventueel het aan zou moeten passen, of een paar hacks moet impleteren?
Link naar reactie
  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo, tsja, met een afbeelding van 5x5 pixels werkt het in ieder geval, maar ook met die afbeelding die ik al had? ([[url]http://www.grotepret.tmfweb.nl/afbeeldingen/gif/gerasterd_design.gif[/url]]) En nu nog... de code! Ik heb: [code:1:7c72d61e5d]filter:alpha(opacity=50);[/code:1:7c72d61e5d] als stijl opgegeven voor mijn <table> die de achtergrond moet krijgen, probleem: niet alleen de achtergrond maar de hele tabel wordt 50% transparant. Alvast bedankt voor de hulp. :P :wink: Groeten van Lennart Goosens. :D :)
Link naar reactie
Hallo, het probleem is nou juist dat het geen losstaande afbeelding is, maar een achtergrond van een tabel. En ten tweede wil ik niet dat de hele tabel transparant wordt maar alleen de achtergrond ervan, en ten derde werkt het niet in Netscape, althans niet in versie 6.2. Alvast bedankt. :D :) Groeten van Lennart Goosens. :P :wink: P. S.: MichielPH, bedankt voor de tip van de link. Ik pas het meteen even aan!
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Hallo allemaal, bedankt voor het compliment, MichielPH! :wink: Sorry dat ik een tijdje niet heb gereageerd, maar ik ben immers 12, eh... nee sorry, dat is een oude pagina, moet ik nodig updaten... 13 jaar oud, dus ik had proefwerkweek en nu is het vakantie dus kan ik weer forummen. Mijn eerste vraag is: hoe kan ik nou zorgen dat niet mijn hele tabel, maar alleen de achtergrond ervan transparant wordt? :roll: Alvast bedankt. Groeten van Lennart Goosens. :P :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...