Ga naar inhoud

website


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:842b7ce5d7="badeend"]Heb je eerst de achtergrond opgeslagen op je computer? Als je dat hebt gedaan, klik je op de pagina waar je de achtergrond wil met je rechtermuisknop. Daar kies je voor eigenschappen van pagina, dan kies je voor achtergrond, en dan vink je "achtergrondfiguur" aan. Dan gewoon bladeren, en hij staat er.[/quote:842b7ce5d7]sorry ik heb nu weer cofeecup geinstaleerd ik krijg de achtergronden niet te zien moet ik een java script downloaden ik heb nu java 2 runtime?
Link naar reactie
Paar dingen: 1. Geen Java 2. Javascript is ok (maar bijna nooit nodig) 3. _leer_ HTML (als je echt wat wilt kunnen) 4. _leer_ CSS (als het er ook een beetje leuk uit moet zien). Uiteraard klinkt dat niet makkelijk, en dat is het voor sommige dingen ook niet echt, maar je kunt het beste gewoon beginnen met een gratis HTML-editortje (HTML-Kit, etc.) en een online cursusje volgen en dan wellicht hier weer een paar vragen stellen ;-)
Link naar reactie
[quote:f47e7eec1d="termin8or"]Paar dingen: 1. Geen Java 2. Javascript is ok (maar bijna nooit nodig) 3. _leer_ HTML (als je echt wat wilt kunnen) 4. _leer_ CSS (als het er ook een beetje leuk uit moet zien). Uiteraard klinkt dat niet makkelijk, en dat is het voor sommige dingen ook niet echt, maar je kunt het beste gewoon beginnen met een gratis HTML-editortje (HTML-Kit, etc.) en een online cursusje volgen en dan wellicht hier weer een paar vragen stellen ;-)[/quote:f47e7eec1d]nog een vraag heb ik wat aan webcreator 2 de luxe
Link naar reactie
[quote:d205a7f45b="Termin8tor"] Paar dingen: 1. Geen Java 2. Javascript is ok (maar bijna nooit nodig) 3. _leer_ HTML (als je echt wat wilt kunnen) 4. _leer_ CSS (als het er ook een beetje leuk uit moet zien). Uiteraard klinkt dat niet makkelijk, en dat is het voor sommige dingen ook niet echt, maar je kunt het beste gewoon beginnen met een gratis HTML-editortje (HTML-Kit, etc.) en een online cursusje volgen en dan wellicht hier weer een paar vragen stellen :wink: [/quote:d205a7f45b] Zou ik ook doen. Kijk eens op [url]http://www.w3schools.com/[/url], daar valt wel informatie over html/css te vinden. Zoek ff op google of zo. Je kunt zo een hoop vinden over beginnen met html. Gegroet, Rens_uit_His
Link naar reactie
je kan ook overwegen om frontpage XP te nemen deze kan je gewoon normaal de codes overplakken zonder dat frontpage moeilijk gaat doen!! En achtergrond invoegen doe je anders in frontpage je gaat naar opmaak>achtergrond> Daar kan je een achtergrond kiezen!! Ook raad ik je aan om eerst eens wat te proberen met een web aan te maken in frontpage om de basis van html te leren!!! mzzl 8)
Link naar reactie
[quote:96071669e4="andiee"]toen ik op dit forum over webcreator 2 de luxe.begon werd deze forum van mij gelijk een slot op gezet ik begrijp niet waarom kan iemand mij dat uitleggen?[/quote:96071669e4]Omdat je een vraag stelde die je zelf ook uit had kunnen zoeken door naar de website van die leverancier te gaan. Dit forum is namelijk niet bedoeld voor vragen in het kader van "ik ben te lui om het zelf uit te zoeken, dus hoe zit dat?".
Link naar reactie
Ik zou je willen adviseren om idd html en css te leren, je hebt er enorm veel voordeel van. Je hebt alle controle over je broncode en over je site en het geeft een goed gevoel als je je website in "de lucht" hebt, en je hebt het helemaal zelf gedaan :) je kunt gewoon een text-editor gebruiken (notepad ofzo) en aan de slag gaan, er is namenlijk enorm veel materiaal te vinden over het hoe en wat van het maken van een website..De eerder genoemde sites zijn ook de moeite waard. Het lijkt in het begin misschien wat moeilijk maar je komt er zeker uit... groeten, J
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...