Ga naar inhoud

website


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:80e565dc8c="Phrea"]Vraagje: waarom zijn hier zoveel replies op? [no way in hell dat ik die allemaal ga lezen] ...en waarom laat je pa het niet over aan een professioneel bedrijf?[/quote:80e565dc8c]me vader vind een website onzin voor ze bedrijfje. ik niet wil het ook zelf lerren voor later om websites voor bedrijfen te makken
Link naar reactie
Nou ik zou zeggen: Frontpage is voor kinderen nog het makkelijkst, je hoeft niet eens zoveel van HTML te weten, en als je daar een achtergrond plaatje wilt maken is het helemaal makkelijk Ik ben ook 14, en ik heb aleen nog maar sites gemaakt in frontpage. Als je veel op dit forum rond kijkt zie je vaak HTML codes, Je leert zelfs daar wat van. IK ben ook bezig om een site te maken waar ik probeer beginners de bassis uit teleggen, Als je wil zal ik je op de hoogt te houden. Zeg het maar... Rudi van Zandwijk PS de thema's van frontpage zijn ook wel handig!(achtergronden zat)
Link naar reactie
[quote:537b034608="RudivanZandwijk"]Nou ik zou zeggen: Frontpage is voor kinderen nog het makkelijkst, je hoeft niet eens zoveel van HTML te weten, en als je daar een achtergrond plaatje wilt maken is het helemaal makkelijk Ik ben ook 14, en ik heb aleen nog maar sites gemaakt in frontpage. Als je veel op dit forum rond kijkt zie je vaak HTML codes, Je leert zelfs daar wat van. IK ben ook bezig om een site te maken waar ik probeer beginners de bassis uit teleggen, Als je wil zal ik je op de hoogt te houden. Zeg het maar... Rudi van Zandwijk PS de thema's van frontpage zijn ook wel handig!(achtergronden zat)[/quote:537b034608]ik heb webcreator 2 thuis leggen daar kan ik ook een website mee makken maar ik wil html lerren en javascript
Link naar reactie
In frontpage doe ik: Je maakt je website (in een Webmap). Als je hem wilt uploaden, sla je alles op, sluit je het af, open je de webmap(vanuit frontpage), en klik je op bestand > web publiceren. Dan word er gevraagd wat je wilt uploaden: Het upload adres(staat wel ergens op planet.nl(waarschijnlijk: members.planet.nl/[jouwnaam] )), alles of aleen de gewijzigde pagina's, en nog wat dingen. Dan druk je op verder(of ietsanders) Vragen ze je gebruikersnaam en w8woord(heb je ook wel gekregen of moet je nog aanmaken) en als je die hebt ingevult dan moet het gelukt zijn. Het werkt bij triploid van Lycos idg wel! Rudi van Zandwijk Ik hoop dat het werkt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...