Ga naar inhoud

Het Grote Webdesign-Klets-Topic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat ik mis in jullie discussie is de functionaliteit. Met alleen design en techniek maak je een mooie strakke site. Maar soms is het de bedoeling om mensen te prikkelen om iets te kopen of om van bepaalde diensten gebruik te maken. Uit ervaring weet ik dat het soms toch wel handig is om een lichtkrantje te gebruiken, ondanks dat dit niets toevoegt aan een site. Dit geldt ook voor plaatjes en animaties. Het lijkt mij dat alleen de profs zich hieraan storen :wink: . Een bezoeker stoort zich hieraan wanneer hij te lang moet wachten. Wanneer je een site tig maal bekijkt gaan intro's gauw storen. Een bezoeker ziet de site misschien maar eenmaal. Vaker is in bepaalde gevallen niet nodig. Irritatie kan een vorm van aandacht trekken zijn. Een voorbeeld daarvan zijn de wasmiddelen reclame's. Samengevat het uiterlijk van een site wordt mede bepaald door: wat wil je bereiken, wie wil je bereiken en op wat voor een manier wil je dat bereiken. [i:e6b29d449a]Wilfer[/i:e6b29d449a] www.haselhorst.nl
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...