Ga naar inhoud

Meekijker op mijn laptop?


Aanbevolen berichten

[quote:55bf403a3d="Suppio"]Jammer, maar niet onverwacht. Bevestigd mijn gevoel dat stemmingmakerij ook hier de boventoon voert in plaats van een eerlijke zakelijke discussie op argumeneten waar anderen ook iets aan hebben.[/quote:55bf403a3d] 1 argument is voldoende: je linkt naar een commerciële site, derhalve verboden hier.
Link naar reactie
  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 4 weken later...
Hulp op afstand en gerelateerd Remote desktop kunnen (onder XP) beide worden ingesteld op het tabblad "Verbindingen van buitenaf" op het scherm dat je krijgt bij "Eigenschappen" van Mijn Computer. kruisje weghalen als je het niet toestaat. Verder heb heeft een eventuele meekijker een account (met wachtwoord) nodig om te kunnen "kijken". Alle accounts dus van een nieuw wachtwoord voorzien. En trek voordat je daaraan begint even de ethernet stekker uit de PC (of gooi de Internet verbinding even er uit), zodat tijdens die actie niemand er tussen kan komen. Onder Vista zal het niet anders zijn, anders moet je onder Vista zoeken naar de twee onderwerpen in de HELP. André
Link naar reactie
zou je eens kunnen kijken of er toevallig een programma met 'VNC' in de naam op je computer staat. (ultraVNC, realVNC of iets dergelijks).... typ gewoon eens VNC als zoekopdracht in... wanneer er zo'n (compleet legaal, dus geen virus of spyware) programma op je computer staat, is het een makkie om relaxt met je mee te kijken!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...