Ga naar inhoud

Meekijker op mijn laptop?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:b69f9cf38e="gertcor"]In XP kun je het op de volgende wijze uitschakelen, maar omdat de TS met Vista werkt weet ik niet of dat op dezelfde wijze gaat. Start>Configuratiescherm>Systeem. Daar bovenin kiezen voor Verbindingen van buitenaf. Dan het vinkje weghalen bij Hulp op afstand toestaan.[/quote:b69f9cf38e] Deze heb ik gevonden, inderdaad zelfde plek als in XP. Het vakje verbindingen van buitenaf toestaan stond aangevinkt, deze heb ik dus weggehaald.. Is het eigenlijk standaard dat deze aan staat?
Link naar reactie
En mereggie ben je nog steeds paranoide of doet het internet nu niet meer vreemd? Het is best mogelijk dat het vinkje er standaard staat, maar ik denk dat de meesten het hebben uitgevinkt. Het is wel handig als je via een helpdesk hulp nodig hebt, ze kunnen dan jouw computer "overnemen" en kijken waar instellingen moet worden aangepast.
Link naar reactie
[quote:0e957f7cf0="gertcor"]En mereggie ben je nog steeds paranoide of doet het internet nu niet meer vreemd? Het is best mogelijk dat het vinkje er standaard staat, maar ik denk dat de meesten het hebben uitgevinkt. Het is wel handig als je via een helpdesk hulp nodig hebt, ze kunnen dan jouw computer "overnemen" en kijken waar instellingen moet worden aangepast.[/quote:0e957f7cf0] Paranoide zal ik misschien altijd wel een beetje blijven nu :wink: Maar ik neem aan dat het toegang krijgen tot mijn laptop nu net meer mogelijk is. Niet zomaar, in ieder geval. En mocht ik ooit hulp op afstand nodig hebben, dan zet ik het vinkje zo weer aan...
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Gratis... zo lang het duurt en als je het niet teveel gebruikt.... lees ik net (max 9 sessie per 3 maanden, niet veel als je een regelmatige gebruiker bent). Reclame maken voor eigen toko .... "kan" dat ....hiero? Logmein Free is echt helemaal gratis....... zonder verplichtingen Ik gebruik het om overal bij mijn eigen pc te komen, zonder NAT-gedoe... :D
Link naar reactie
Zoals altijd heb je quasi "kritische" fora bezoekers die het liever over de vorm hebben dan over de inhoud. Hoofzakelijk druk om alles wat hij/zij niet kent af te zeiken. In plaats van mee te denken en mee te bouwen. Je tegenargument vind ik verder ridicuul want je vergelijkt het met een commercieel produkt ("mag dat wel hiero") Suppio is geen commercieel initiatief, LogemIn is dat wel. Dus wat is je punt nou eigenlijk? nb: Andre, als je een beter model weet om zo iets op poten te zetten hoor ik dat graag. Waar kan ik overigens jou bijdrage vinden anders dan je afzeikerij en zeurpieterij in dit forum?
Link naar reactie
Typisch zo'n frusty off-topic reactie, Logmein Free is 100% vrij en kan net zo vaak gebruik worden als je wilt. Dat geldt voor niet voor Suppio, dat [b:a329a33ba7]schrijven jullie zelf op de website[/b:a329a33ba7] Kan ik nog duidelijker zijn dan dit ? :roll: http://www.spam.nl/watkosthet.htm [quote:a329a33ba7]GRATIS aanmelding en gebruik van de Suppio website (klus-corner) met een limiet van 9 sessies per 90 dagen (*). Dat moet in de regel voldoende zijn om je familie of vrienden incidenteel even te helpen met een probleem.[b:a329a33ba7] Bij overschrijding wordt het account tijdelijk geblokkeerd maar kan altijd tussentijds worden opgewaardeerd met een van de tijdelijke of jaarlijkse abonnementen. (zie abonnementen)[/b:a329a33ba7][/quote:a329a33ba7] Als je het al niet met jouw eigen voorwaarden eens bent, zou het prettig zijn dat aangepast worden aan de werkelijkheid.. Men is hier overigens vrij om een eigen mening te geven en als dat niet "uit" komt is dat jammer. Je hoeft hier niet te posten, het mag, en dat geldt voor iedereen. Kritisch zijn en wat relativeren is een andere stijl dan uw "reactie"....
Link naar reactie
Andre, begrijp niet helemaal wat je met je antwoord bedoelt. Tuurlijk mag je kritisch zijn maar doe dat dan gefundeerd en schiet niet met losse flodders vanuit de heup. Dat is alleen stemmingmakerij en geen zinvolle bijdrage aan dit forum. Nog even dit: 1 - Suppio is bedoeld om andere (family, vrienden) makkelijk te kunnen helpen - jij hebt het alleen over een connectie maken naar je eigen pc.?? 2 - mijn punt is dat je nogal kort door de bocht reageert zonder de moeite te nemen om een gefundeerde uitspraak te doen. Maar ik daag je uit om een echte vergelijking te maken - als je wilt (wat ik overigens betwijfel) kan je van mij geheel gratis een jaar lang gebruik maken van Suppio. Onder de voorwaarde dat je bevindingen hier op dit forum kenbaar maakt. Ik hoor het wel, je kan mij mailen op suppio@eremote.nl
Link naar reactie
" af te zeiken " "vind ik verder ridicuul" " anders dan je afzeikerij en zeurpieterij " mmm... je gaat er nogal tegenaan - en dat voor een nieuwkomer ... :roll: - mja.. 'k zal wel een andere 'zeiker' zijn zeker? Was een mens niet mooier als ie glimlachte .... ? [img:d6bbcf3068]http://www.cosgan.de/images/midi/konfus/e055.gif[/img:d6bbcf3068]
Link naar reactie
[quote:94d584b5b0="Peter Vooges"]En als ik dan zie hoeveel berichten Andre hier geplaatst heeft dan heb ik daar meer vertrouwen in dan de eerste reactie van iemand die vervolgens kennelijk zijn eigen product aan beveelt hier.[/quote:94d584b5b0]Dank voor jouw steun. :D ook al weet ik me meestal zelf prima te redden. PS: reken van mij niet op een "meepraat reactie", graag kritisch, soms erg...prikkelend, maar ook vaak beginners geholpen waar je tussen de zinnen door kunt lezen dat ze echt geen idee hebben waar ze moeten beginnen. "Dit onverwachte Case-onderdeel" closed wat mij betreft, ik ga mijn energie ergens anders insteken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...