Ga naar inhoud

ppt(x) naar OneNote + niet kunnen printen


anoniem

Aanbevolen berichten

Beetje een lastig probleem ben ik bang, maar ik zit met het volgende. Op mijn vorige laptop kon ik een ppt of pptx bestand naar OneNote "printen". Dan staat OneNote staat dan dus tussen de printers. Bij mijn nieuwe laptop gebeurde dat niet automatisch. Ik ben toen gaan prutsen (wat ik achteraf niet had moeten doen) met behulp van internet, maar het is me niet gelukt om de instellingen zo te veranderen dat ik weer kon "printen" naar OneNote. Een bijkomend probleem is dat ik nu helemaal niet meer kan printen met mijn laptop. Ik klik de goede printer aan (normale printer dus) en dan klik ik op afdrukken, maar dan gebeurd er niks. Ik hoop met heel mijn hart dat jullie mij kunnen helpen, want ik loop steeds tegen dit probleem op bij mijn studie.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Volgens mij is dit verkeerd gepost? Probleem is trouwens deels opgelost. De printer heb ik eerst los gekoppeld en onder 'apparaten en printers' verwijderd. Toen opnieuw de printer aangesloten aan de computer en toen is de printer opnieuw geïnstalleerd. Daarna heeft hij hem eerst nog een tijd als muis aangezien ipv een printer, maar dat was na wat gehannes ook opgelost. Voor het OneNote probleem heb ik nu ook de 'oplossing'. Ik heb Windows 7 en 64 bits. Helaas botst OneNote 2007 met die 64 bits, waardoor de printer optie van Powerpoint naar OneNote niet bestaat. Microsoft heeft mij aangegeven dat er één onofficiële oplossing is en die staat hier beschreven: http://xps2onenote.codeplex.com/ Ik ben er zelf nog niet uitgekomen. Bij de stap dat ik hem moet afdrukken naar een "Microsoft XPS Document Writer" gaat het mis haha. Die heb ik ook niet. xD Iemand die daar ook/wel mee kan helpen?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...