Ga naar inhoud

Krijg vista er niet af.


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:4502154642]Maare, die Notebook heeft een Conexant audio/modem chip on board waar niet zomaar XP drivers voor te vinden zijn[/quote:4502154642] Wat is dan het probleem waar ik tegenop loop ? Ofwel, wat doet dat precies ? Ik heb op mijn desktop een HD van 30 GB, en krijg dat al niet vol. Nu heb ik 250 GB. Als ik nu met partition magic een stukkie van 50 GB maak voor een XP systeem, zou ik dan kans maken dat ik het voor een aantal spellen online draaiend krijg ? groetjes, Yvonne
Link naar reactie
Gebruik geen PM, die werkt niet in Vista en is ook nog eens buggy, Easeus heeft een tool die werkt en Vista heeft zelf een partitioneer mogelijkheid in schijfbeheer. http://www.partition-tool.com/personal.htm Kun je idd doen maar de driver voor het geluid zal een probleem worden en je dient de BCD aan te passen, kan met VistaBootPro of EasyBCD. http://neosmart.net/downloads/software/EasyBCD/EasyBCD%201.7.2.exe Overigens kun je alle games in Vista gewoon werkend krijgen.
Link naar reactie
“MSN Games announcement for upcoming changes” [b:3c04ae7f0c]What happened to the Internet games that used to be in Windows? Thank you for using the MSN Games Internet Games matchmaking service to connect with other players around the world! Please note that this feature is supported by Windows XP only. Once you upgrade to Windows Vista, the following Internet Games will no longer be supported: Backgammon, Checkers, Hearts, Reversi, and Spades. If you would like to continue playing these great card and board games, please try our MSN Games and MSN Messenger versions:[/b:3c04ae7f0c] Hoi LP Dit is mijn probleem. En ik wil eigenlijk de XP versie, vandaar Het is niet anders :( groetjes.
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...