anoniem Geplaatst: 13 januari 2006 Delen Geplaatst: 13 januari 2006 Hallo, Iedere keer na het opstarten van bijv. Office of ACDSee krijg ik een blauw scherm met als foutmelding 0x000000c5. Het lukt mij niet te achterhalen wat hier nu aan de hand is. De drivers van mijn videokaart heb ik geupdate en ik denk dat ook alle overige drivers van een laatste versie zijn voorzien. Het laatste waar ik trek in heb, is de pc opnieuw op te bouwen. Het OS is Windows XP Prof. De pc is een Dell Optiplex. Wie herkent dit probleem e/o heeft er suggesties hoe dit aan te pakken cq. op te lossen? Alvast bedankt, Gregor Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2006 Scan je PC eens op spyware met Hitman Pro ( www.hitmanpro.nl ). Test eventueel het geheugen ook even met memtest ( www.memtest.org ) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen