Ga naar inhoud

USB MP3 stick wordt niet herkent.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een Xiron MP3 USB speler. Als ik hem aansluit op de USB dan krijg ik de melding dat de PC een fout heeft gevonden op de USB. Als ik de zelfde speler aansluit op mijn eigen laptop dan wordt hij meteen herkend als verwisselbare schijf. Ik heb de stick op meerdere USB poorten gebrobeerd. Het systeem is een HP Pavilion met Windows XP SP1 Home edition. Iemand een idee.
Link naar reactie
wat jwspruit zegt klopt, je krijg van windows een melding dat je een snel apparaat op een trage hub (usb poort) hebt aangesloten. Dit is bedoeld als waarschuwing dat sommige apparaten (zoals bijv een printer) de data niet snel genoeg krijgt. Voor een usb stick / mp3 speler lijkt me dit niet relevant. Ik denk ook dat er een fout in windows zit, of bij de drivers. Wat voor foutmelding krijg je precies, misschien dat het dan wat duidelijker wordt :)
Link naar reactie
Vreemd. Ik heb nu nog een tweede geval bij een andere stick en een andere PDC. Daar wordt hij ook niet herkend. ALs ik in mijn eigen PC mijn eigen memory stick en de MP 3 speler doe dan worden ze allebei herkend en gezien. Doe ik echter de I-Kizz (Akai) speler er in datn ziet hijdie niet meer. Ik heb het idee dat dat al mijn USB poorten dan overhoop liggen. Als ik de stick in mijn dektop systeem doe dan ziet hj ook al mijn andere geheugenkaarten niet meer. Het lijkt erop dat hij dan mijn hele cardreader overhoop gooit. Als ik de stick er weer haal dan werkt alles weer normaal. Ik denk dat ik dat ding maar terug breng naar de winkel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...