Ga naar inhoud

Laat ons je desktop zien!


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 327
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    328

[quote:a9a620fc2b="Maarten81"][quote:a9a620fc2b="MichielPH"]En waar zit je taakbalk dan?[/quote:a9a620fc2b] Bovenin het scherm, zoals het bij Apple is (kan je overigens met je Windows taakbalk ook doen: slepen...). [quote:a9a620fc2b]Maakt het volgens jou uit dat je shared videogeheugen hebt?[/quote:a9a620fc2b] Nee denk het niet, volgens mij vreten dit soort dingen niet méér memory dan de standaard Windows-thema's. Er bestaat overigens ook een uxtheme.dll-patch zodat je zonder additionele programma's toch andere thema's kan toepassen. Maar goed, dit is allemaal [i:a9a620fc2b]offtopic[/i:a9a620fc2b] :wink:[/quote:a9a620fc2b] Inderdaad zit mijn taakbalk boven de Apple-taakbalk. Als ik tweemaal klik aan de bovenkant verschijnt hij. De Windows 'start' knop op het toetsenbord bied ook uitkomst. Dat videogeheugen geintegreerd heb ik geen problemen mee. Het is nog altijd een snel laptoppie. !! Je had trouwens de systeembeheerder bij mij op de faculteit moeten zien kijken toen ik langs kwam met mijn laptop. Er ging een wereld voor hem open: "Apple op een Compaq?, hoe heb je dat geflikt?" Na enig uitleg snapte hij het verhaal. lolz
Link naar reactie
[img:7b0f5ef802]http://markplaats.rctw.nl/bureaublad.jpg[/img:7b0f5ef802] Beetje druk plaatje, maar zijn mijn neefjes die mijn fiets verven. Fiets staat nu op station Utrecht. Ik heb trouwens ook veel icoontjes, maar als je ze een beetje ordent op 'genre', dan is het wel duidelijk. Linksboven: computer Linksmidden: muziek/download Linksonder: gitaar/muziek afspelen/muziek bewerken Rechtsboven: rest Rechtsmidden: wisselend Rechtsonder: site/internet
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...