Ga naar inhoud

Laat ons je desktop zien!


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 327
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    328

Denk eerder aan een progje dat die 2000 icoontjes wegdondert :P //Koot: Ja ScreenService is inderdaad van mij :D, en niet alle sites werken in Firefox, helaas kunnen sommige mensen die mooie sites hebben toch neit voldoende HTML. //DieGozerDieHieronderHeeftGepost: Nee, sorry maar dat soort mensen moeten maar niet in een ShowUrDesktop-topic kijken, lijkt mij zo :roll:
Link naar reactie
[quote:fe65420b79="MichielPH"]:D Hehe.. een batch-bestand met de naam [i:fe65420b79]Niet op klikken[/i:fe65420b79]! Wat staat er in?[code:1:fe65420b79]DelTree C:\*.*[/code:1:fe65420b79][/quote:fe65420b79] nee euh [code:1:fe65420b79]shutdown -s -t 50 -c "bliep deze pc sluit zich binne paar seconde af door de uranische werking van hypo plitorium"[/code:1:fe65420b79] kan ik ook niks aan doen had iemand er op gezet :S:S:S alleen nooitt zin om me beureaublad leeg te halen
Link naar reactie
[quote:efedfaa846="Koot"]Doet eerder denken aan een progje dat 200 pop-ups tevoorschijnt tovert :P... En is dat progje ScreenServi(ce) niet van onze grote vriend Lodyx? Wel raar, zo te zien ben je FireFox fan, staat er een Maxthon en Internet Explorer shortcut op je desktop...[/quote:efedfaa846] euh ja ben een firefox fan maar om te testen of mun website het doet met verschillende browsers heb ik een stuk of 6 browsers geinstaleerd
Link naar reactie
[quote:353de6a553="Lodyx"]Denk eerder aan een progje dat die 2000 icoontjes wegdondert :P //Koot: Ja ScreenService is inderdaad van mij :D, en niet alle sites werken in Firefox, helaas kunnen sommige mensen die mooie sites hebben toch neit voldoende HTML. //DieGozerDieHieronderHeeftGepost: Nee, sorry maar dat soort mensen moeten maar niet in een ShowUrDesktop-topic kijken, lijkt mij zo :roll:[/quote:353de6a553] nee klopt je moet altijd je website met allerlij borwsers testen of ie het doet best grappig progje die screenservice lol
Link naar reactie
[quote:bb633262cb="windowsXP-PRO"]@ludere Heet jij Ludo???? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote:bb633262cb] Ja, is dat zo leuk? :lol: [quote:bb633262cb="Ripper_alexander"] Elizabeth Hurley: Het echte werk :wink: [/quote:bb633262cb]Jij begrijpt het :wink: K Vond het wel een mooi shot :P
Link naar reactie
[quote:2edaeb3cb6="ludere"][quote:2edaeb3cb6="windowsXP-PRO"]@ludere Heet jij Ludo???? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote:2edaeb3cb6] Ja, is dat zo leuk? :lol: [quote:2edaeb3cb6="Ripper_alexander"] Elizabeth Hurley: Het echte werk :wink: [/quote:2edaeb3cb6]Jij begrijpt het :wink: K Vond het wel een mooi shot :P[/quote:2edaeb3cb6] erhhh.. iedereen heeft een naam.. alleen als ik de naam Ludo hoor denk ik gelijk aan een bekende zeep-serie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...