Ga naar inhoud

Laat ons je desktop zien!


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:4c0aff9c93="Ripper_alexander"]Fijn.Als je wil dat je taakbalk zoek is, en je geen icoontjes meer op je desktop hebt moet je dit vooral doen ! :x[/quote:4c0aff9c93] Sorry, maar hier moet ik toch even op reageren. Jij hebt blijkbaar niks beter te doen dan van die belachelijke opmerkingen te maken :roll: Er wordt gevraagd hoe je de startknop kan personaliseren. Vervolgens wordt er een duidelijke uitleg gegeven. Als je de uitleg duidelijk volgt [b:4c0aff9c93]werkt[/b:4c0aff9c93] het :P Als je een apart programma hebt geïnstalleerd om een andere shell te hebben is het normaal dat het niet werkt. De instellingen die je ingeeft zijn die van je standaard windows desktop. Trouwens als je je startknop niet wilt personaliseren doe je dit gewoon niet, simpel toch :wink:
Link naar reactie
  • Reacties 327
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    328

[quote:9443969978="lycan"][quote:9443969978="Ripper_alexander"]Fijn.Als je wil dat je taakbalk zoek is, en je geen icoontjes meer op je desktop hebt moet je dit vooral doen ! :x[/quote:9443969978] Sorry, maar hier moet ik toch even op reageren. Jij hebt blijkbaar niks beter te doen dan van die belachelijke opmerkingen te maken ... Trouwens als je je startknop niet wilt personaliseren doe je dit gewoon niet, simpel toch[/quote:9443969978] Volgens mij wilde Ripper_alexander hiermee aangeven dat bovenstaande probleem in eerste instantie bij hem zich voordeed.
Link naar reactie
Ik ben van mening dat als je je zelf nog niet in staat acht zulk een aanpasing te doen, dat je er dan beter niet aan begint :wink: Maar nu genoeg gezeverd, back [b:897e9dd4ba]ON-TOPIC[/b:897e9dd4ba] Edit: @ Ripper_Alexander sorry voor m'n reactie :oops: Ging even wat kort door de bocht. Sorry daarvoor.
Link naar reactie
Ik heb een filmpje op mijn webspace gezet (.asf extentie) je kan het downloaden ook om te behouden. In dit filmpje wordt naast de tekst ook aangetoond hoe je het logo kan veranderen en hoe je de tekst, die verschijnt als je cursor op start houdt (Klik hier om te beginnen) kan veranderen: [url]http://users.telenet.be/Gismo1/button.asf[/url] (rechtsklikken en kiezen voor "Doel opslaan als" - ongeveer 4 Mb) Gismo
Link naar reactie
[quote="tdw"][quote:3c583ddb5c="Ripper_alexander"]Kijk daar heb je het probleem al.. --//edit het werkt! halleluja![/quote:3c583ddb5c]fr00b...quote] Ja hé, wist ik veel dat je de windows-XP stijl erop moest hebben? ik had klassiek, en dat was NIET vermeld in de post...Het was me in principe dus wél gelukt.
Link naar reactie
[quote:ebf83abb50="Ripper_alexander"][quote:ebf83abb50="lycan"] @ Ripper_Alexander sorry voor m'n reactie :oops: Ging even wat kort door de bocht. Sorry daarvoor.[/quote:ebf83abb50] Maakt niet uit, het is me al gelukt! :D ik gebruikte het Windows klassiek thema... :lol:[/quote:ebf83abb50] Natuurlijk klassiek thema. Zelfs als men er geld zou bovenop leggen wil ik niets anders. Eindelijk iemand die zich niets door MS laat opdringen...maar werkt die start knop wijziging nu eigenlijk ? Alle gismo links zijn zo dood als een pier.
Link naar reactie
[quote:0ca2edcd77="Ripper_alexander"]Waar slaat dat nou weer op?Dat je het weet: Windows klassiek draait wel ff heel wat soepeler dan dat teletubbiethema.[/quote:0ca2edcd77]Oh man ! Een waarheid als een koe ! Al die mensen die destijds en nu nog XP installeren zijn gewoonweg in de val getrapt en wisten natuurlijk niet dat ze gewoon konden verder gaan met het klassiek thema dat ze al jaren gebruikten. Ze waren misschien wel even verwonderd, maar dachten al gauw: als Bill dit zo wil dan zal het wel goed zijn. Die kinderachtige, blauwe of andere soft "bubblegum" Microsoft kleurtjes > "zum kötzen" > dus die waren bij mij reeds vanaf de allereerste dag naar "Kingdom Kong" verwezen. Ik heb dus nu inderdaad steeds problemen om iets terug te vinden op iemand anders' PC als ik op de repair tour ben. Maar dat neem ik er wel op de koop toe bij. Het verwonderd mij dat er zoweinig mensen afwijken van de originele XP kleurtjes en layout. De verklaring is eenvoudig. De meesten zijn zich na een installatie van XP in het geheel niet bewust dat die stijl naar de pre-XP periode kan gemodifieerd worden. En ja na een tijdje weten sommigen dat dan misschien wel; maar dan is het natuurlijk te laat. Ze zijn hun huidige manier van werken volledig gewoon, en hebben geen zin meer om terug te keren. Ze zijn lid van de Bubblegum familie. 1-0 voor Bill
Link naar reactie
[quote:585b4e8c75="JimBFB"][quote:585b4e8c75="Ripper_alexander"]Waar slaat dat nou weer op?Dat je het weet: Windows klassiek draait wel ff heel wat soepeler dan dat teletubbiethema.[/quote:585b4e8c75]Oh man ! Een waarheid als een koe ! Al die mensen die destijds en nu nog XP installeren zijn gewoonweg in de val getrapt en wisten natuurlijk niet dat ze gewoon konden verder gaan met het klassiek thema dat ze al jaren gebruikten. Ze waren misschien wel even verwonderd, maar dachten al gauw: als Bill dit zo wil dan zal het wel goed zijn. Die kinderachtige, blauwe of andere soft "bubblegum" Microsoft kleurtjes > "zum kötzen" > dus die waren bij mij reeds vanaf de allereerste dag naar "Kingdom Kong" verwezen. Ik heb dus nu inderdaad steeds problemen om iets terug te vinden op iemand anders' PC als ik op de repair tour ben. Maar dat neem ik er wel op de koop toe bij. Het verwonderd mij dat er zoweinig mensen afwijken van de originele XP kleurtjes en layout. De verklaring is eenvoudig. De meesten zijn zich na een installatie van XP in het geheel niet bewust dat die stijl naar de pre-XP periode kan gemodifieerd worden. En ja na een tijdje weten sommigen dat dan misschien wel; maar dan is het natuurlijk te laat. Ze zijn hun huidige manier van werken volledig gewoon, en hebben geen zin meer om terug te keren. Ze zijn lid van de Bubblegum familie. 1-0 voor Bill[/quote:585b4e8c75] Wat overdreven zeg :x "de bubblegum familie, 1-0 voor Bill " Je bent helemaal nergens toe verplicht. Ze hebben gewoon eens een keer het thema aangepast, ik vind het een stuk mooier dan voorheen. Vind je het niet mooi, verander het dan. Als je niet weet hoe, pech. Omdat ze ooit een eigen standaard hebben ingesteld die jij toevallig beter vindt, mogen ze diezelfde standaard niet meer aanpassen? [quote:585b4e8c75]het [b:585b4e8c75]aller mooiste[/b:585b4e8c75] is is een thema dat niet lijkt op windows [/quote:585b4e8c75][quote:585b4e8c75]Waar slaat dat nou weer op?Dat je het weet: Windows klassiek draait wel ff heel wat soepeler dan dat teletubbiethema.[/quote:585b4e8c75] Volgens mij haal jij twee begrippen heel erg door elkaar: mooi en snel Alsof een soepel-draaiend thema per definitie mooi is :roll:
Link naar reactie
Weet ik veel het gaat toch om het principe of niet dan.Een sneller thema vind ik in bepaalde zin ''mooier'' dan een trager thema dat er van de buitenkant mooier uitziet. er rest mij nog 1 woord: [size=18:a1d8de10c0][color=red:a1d8de10c0][b:a1d8de10c0]ON-TOPIC[/b:a1d8de10c0][/color:a1d8de10c0][/size:a1d8de10c0]
Link naar reactie
Nee ludere ik zeg niet dat het ze het niet mogen. Maar het word naar mijn mening "opgedrongen" zoals zoveel zaken bij Microsoft. De lijst is lang. Tenzij ik mij vergis word er bij de installatie niet naar uw mening gevraagd of je wil doorgaan met de layout van Me of 98, of dat je graag eens een nieuwe layout wil. Ik kan nu reeds bvb zeggen dat ik de layout van Longhorn niet mooi vind. En ja toegegeven, ik overdrijf natuurlijk wel graag een beetje (veel). Maar bij mij komen die typisch Microsoft kleurtjes toch liefst zo weinig mogelijk op mijn PC.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...