Ga naar inhoud

Laat ons je desktop zien!


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:9304ec9285="J2003"]@Dilbert: Die Mac os desktop ziet er goed uit zeg :) Maar welke programmas gebruik je ervoor? (object desktop? windowblinds?) Groeten, J[/quote:9304ec9285] Hiervoor gebruikte ik alle software van 'Stardock'. als je een aantal programma's van ze draait, krijg je dit. daarna komen nog de handmatige aanpassingen.
Link naar reactie
  • Reacties 327
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    328

[quote:ad306bb6d0="gertcor"]In de desktop afbeelding van Taco en Zenos staat in de System Properties natuurlijk wel hun Windows code voor iedereen leesbaar. En wat kun je daarmee, ....? Lijkt mij dus niet verstandig.[/quote:ad306bb6d0] Jah, alleen heb ik een 360 dagen gratis versie van windows die je zo op microsoft.com kunt downloaden en ook nog eens alleen op een AMD 64 werkt...
Link naar reactie
[quote:c890046171="Dilbert"][quote:c890046171="J2003"]@Dilbert: Die Mac os desktop ziet er goed uit zeg :) Maar welke programmas gebruik je ervoor? (object desktop? windowblinds?) Groeten, J[/quote:c890046171] Hiervoor gebruikte ik alle software van 'Stardock'. als je een aantal programma's van ze draait, krijg je dit. daarna komen nog de handmatige aanpassingen.[/quote:c890046171]En waar zit je taakbalk dan? Maakt het volgens jou uit dat je shared videogeheugen hebt?
Link naar reactie
[quote:a88883858d="MichielPH"]En waar zit je taakbalk dan?[/quote:a88883858d] Bovenin het scherm, zoals het bij Apple is (kan je overigens met je Windows taakbalk ook doen: slepen...). [quote:a88883858d]Maakt het volgens jou uit dat je shared videogeheugen hebt?[/quote:a88883858d] Nee denk het niet, volgens mij vreten dit soort dingen niet méér memory dan de standaard Windows-thema's. Er bestaat overigens ook een uxtheme.dll-patch zodat je zonder additionele programma's toch andere thema's kan toepassen. Maar goed, dit is allemaal [i:a88883858d]offtopic[/i:a88883858d] :wink:
Link naar reactie
[quote:b83aef9835="Maarten81"][quote:b83aef9835]Maakt het volgens jou uit dat je shared videogeheugen hebt?[/quote:b83aef9835] Nee denk het niet, volgens mij vreten dit soort dingen niet méér memory dan de standaard Windows-thema's.[/quote:b83aef9835] [offtopic] Ik bezig met het uitzoeken van een laptop en ik had gehoord dat je beter geen shared geheugen (Hierbij leent je videokaart geheugen van je normale mb'tjes) kan hebben. Bij http://heraclius.destroy.nl/pub/maconwindows/roywindows.png zag ik dat hij 448 MB geheugen heeft, dat betekent meestal dat hij 512 MB gehugen waarvan de videokaart 64 MB leent. Dus Roy, hoe is jouw ervaring? [/offtopc]
Link naar reactie
[quote:5fffd3f462="Maarten81"][quote:5fffd3f462="tdw"]oke ik dan ook maar [url=http://home.wanadoo.nl/C!Tforum/desktop.jpg]srry voor de grootte. kon m nie verkleinen[/url][/quote:5fffd3f462] Errortje: The requested URL /C!Tforum/desktop.jpg was not found on this server.[/quote:5fffd3f462] ja klopt ik was vergeten de gebruikersnaam erbij te zetten. ik heb m nu gmaakt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...