Ga naar inhoud

Bosch 28443 foutcode E57


Aanbevolen berichten

Mijn wasmachine Bosch WAS28443NL/07 geeft code E57. Proces: -wasmachine wasbeurt gestart, was gaat normaal draaien -tijdens wasbeurt de stop in de meterkast doorgeslagen -code E57 -stop in meterkast ingeschakeld -programma pompen op wasmachine laten lopen zodat water eruit kon -deur wil niet op normale wijze open, dus met noodopening ontgrendeld -wasprogramma opnieuw gestart maar dit lukt niet -deur wordt wel vergrendeld (klik) -code E57 verschijnt wederom op display -stop in meterkast slaat niet meer door -deur alleen met noodopening te ontgrendelen Wasmachine is van 2011. Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn en wat het gaat kosten? Ik heb deze tekst gekopieerd van e.g. rikkers die dit probleem ook had in 2017, maar ik kan nergens het antwoord vinden Alvast bedankt
Link naar reactie
Motor elektronica defect. Volg de kabel van de motor, de komt dan bij de motor elektronica. Haal deze uit zijn behuizing en controleer hem op losse soldeer contacten, weggebrande koper banen en gesprongen onderdelen. Indien defect dan of op de gok vervangen https://www.bosch-home.nl/shop/00706019 > € 175,00 Of bij SmallRepairs informeren of zij hem kunnen herstellen. > https://www.smallrepairs.nl/nl/
Link naar reactie
  • 10 maanden later...

Helaas is Small repairs definitief gesloten.

Welkom, helaas gaan wij sluiten. 

Mede doordat ik nieuwe uitdagingen aangeboden kreeg en daarnaast het probleem dat onderdelen moeilijk te krijgen zijn heeft mij doen besluiten met de reparatieservice te gaan stoppen. Ik dank iedereen voor het gestelde vertrouwen.

 

Met vriendelijke groet,

Peter Princen

Adres:

Smallrepairs

Pater Damiaanstraat 9

4664 BL Lepelstraat

Nederland

 

DEFINITIEF GESLOTEN

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...