Ga naar inhoud

d: schijf niet meer openen


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb 2 schijven c:/d: nu heb ik c: geformateerd en winxp pro opgezet. en had voortijd bestanden die ik bewaren wou op d: gezet. probeer ik nu de d: schijf te openen geeft hij aan dat hij geformateerd moet worden. kan dus niet meer bij mijn mappen. ik heb xp pro er op gezet naar fat32. zou het komen omdat ik met format c: de c: schijf hernoemd heb naar hdd. in het dos scherm word namelijk gevraagd. enter voor geen naam, had ik misschien niets in moeten vullen. maar hoe kan ik nu mijn d; schijf weer benaderen/openen.
Link naar reactie
er stond dus op de c schijf win 98se. ik heb hem geformateerd met een win98 opstart diskette,en dan format c: nu heb ik daar winxp pro opgezet, met het bestandssysteem fat32,dat geeft hij ook aan onder eigenschappen van de c schijf. kijk ik bij de eigenschappen van de d schijf daar staat bij bestandssysteem[geen]. weet je een oplossing hoe dat kan komen. als ik voorheen de c schijf formateerde en er win op zette bleef de d schijf gewoon intact,want daar gebeurt toch eigenlijk niet mee of zou het komen dat er eerst bij c win98 opstond en nu win xp. het blijft voor mij een raadsel. kun je zoiets ook niet repareren met partition magic 8. door beider schijven naar fat32 te converteren??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...