Ga naar inhoud

Lastig probleem


Aanbevolen berichten

Hoop dat iemand kan helpen, mijn muis werkte niet dus ik probeer een ander stuurprogramma, dom maar zet hem op serieel. Toen zwart scherm en pc start opnieuw op. Krijg nu blauw scherm in Win2000 metfout melding stop:c000026c: kan stuurprogramma \SystemRoot\System32\DRIVERS\mouclass.sys niet laden foutstatus 0xc000012f Wat kan ik doen kan mijn pc niet meer in alleen in veilige modus en probeer dan muis te verwijderen maar helpt niet.
Link naar reactie
[quote:7702950f70="ODF"]Probeer eens in de veilige modus de drivers te installeren van de fabrikant, misschien helpt dat. Voer ook eens de hardware detectie van Windows uit, misschien vind hij hem wel. Ik wens je veel geluk :evil: .[/quote:7702950f70]Helaas zo simpel is het niet heb ik nl al geprobeerd
Link naar reactie
[quote:5d743e6585="water"]Iemand zien te vinden die nog een seriele muis heeft liggen. Die aansluiten, dan werkt windows waarschijnlijk wel weer. Vervolgens de boel weer goed zetten.[/quote:5d743e6585] Tis gelukt door mouclass.sys te lenen van iemand anders en toen kon ik gewoon drivers ed weer installeren. :D Met alleen een kb door windows heen manouvreren is trouwens ook niet alles. :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...