Ga naar inhoud

msn


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Reacties 135
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    136

  • 2 weken later...
Eindelijk, het is gelukt Eerst windows XP er nog een keer overhen gedraaid en vervolgens * Ga naar Start / Control Panel / Administrative Tools / Local Securit Policy * Vervolgens ga je naar: Local Policies / Security Options en in de lijst die in het rechtervenster verschijnt zoek je naar Network Acces: Do not allow storage of credentials or .NET passports for network authentication * Dubbelklik hierop en selecteer dan enabled * Klik op OK en reboot vervolgens je systeem. En verdomd.......geen naam meer te bekennen in de lijst. Super, en een ieder te getracht heeft te helpen, bij deze waanzinnig bedankt.
Link naar reactie
  • 5 weken later...
Emiel jij scheld belg uit, dat is je eerste fout Ten tweede heb je zelf toch ook wel een beeetje kennis. Maak gewoon de meest logische verklaring. Als je dat niet lukt, heb je echt geen recht om belg (iemand die je probeerd te helpen) belachelijk te maken. Enneh k vind het maar beetje overdreven maar jah als je je dr aan irriteerd... Grtz
Link naar reactie
[quote:20ea8c237a="Emiel333"]Aan zo'n reactie heb ik ook niks. En als ik alles doe wat hier staat, heb ik de namen nog niet weg. Dus wie weet hoe ik die wegkrijg???????????[/quote:20ea8c237a]Vind je dit niet een beetje ongeduldig voor iemand die antwoord krijgt van vrijwilligers (want dat zijn we hier eigenlijk allemaal toch?)?
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote:51676f1074="bloesem"]Heel mooi!! Ik heb t lijstje gevonden: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UnreadMail Ik ga ze dus nu maar wissen, die overbodige accounts :D[/quote:51676f1074] Het is mij opgevallen dat in XPro de map unread mail niet aanwezig is en in de gewone XP staat die map er wel . Zou het een oplossing kunnen zijn om die hele map te verwijderen?? Of gaat er dan iets echt mis?
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 8 maanden later...
:D Het antwoord heb ik gevonden: Ga naar de verkenner. Zorg ervoor dat in Extra, Mapopties, Weergave de optie Verborgen bestanden en mappen weergeven staat aangevinkt. Zoek nu in de Verkenner naar de map Documents en Settings/naam[i:22feee0f57](je eigen)[/i:22feee0f57]/Application data/Microsoft/Credentials. Verwijder de map die je in Credentials ziet, herstart de computer en alle namen in MSN zijn verdwenen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...