Ga naar inhoud

msn


Aanbevolen berichten

Ik heb op deze site het antwoord gevonden geloof ik: http://www.kellys-korner-xp.com/xp_messenger.htm When you sign in to Messenger, it remembers every email address / .net passport that you signed in under. To remove an item from the list of remembered names: 1. In Start menu select Run 2. enter: "control userpasswords2" 3. Go to Advanced tab 4. Select Manage Passwords Button 5. Add or Remove items at will
Link naar reactie
  • Reacties 135
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    136

[quote:467d4d442e="frankst"][quote:467d4d442e="roelieboelie"]waarom maak je er zo'n groot probleem van??? ik heb ut zelfde probleem maar mij kan ut echt geen zak schelen.[/quote:467d4d442e] Het is denk ik meer de gedachte bij de oprichter van dit onderwerp dat je niet de volledige controle over je pc hebt.[/quote:467d4d442e] Ik dat geval kun je beter overstappen op Linux. Er zijn verschillende progs om te kunnen msn'en, dus dat is het probleem niet. Het leuke met Linux is, dat als er een onderdeel niet meer werkt, je dat onderdeel moet fixen. Ook je mail lezen met Linux is een stuk veiliger. Linux kan overigens uitstekend in een dual-boot met elke versie van Windows.
Link naar reactie
Laat we aub niet gaan discusseren waarom iemand iets wel of niet voor elkaar wil krijgen. Ik heb feed back van msn gekregen, en zij zeggen dat dit inderdaad in win XP zit, en zij bij msn ook niet weten hoe dit moet. Zij verwijzen dus naar microsoft. Ik heb microsoft gemaild, maar nog niks gehoord. Iemand anders toevallig ook een mailtje naar microsoft gestuurd?
Link naar reactie
[quote:3f2fe8fd81="plaat1"]Ik heb op deze site het antwoord gevonden geloof ik: http://www.kellys-korner-xp.com/xp_messenger.htm When you sign in to Messenger, it remembers every email address / .net passport that you signed in under. To remove an item from the list of remembered names: 1. In Start menu select Run 2. enter: "control userpasswords2" 3. Go to Advanced tab 4. Select Manage Passwords Button 5. Add or Remove items at will[/quote:3f2fe8fd81] Deze tip werkt prima bij mij...
Link naar reactie
[quote:3da012d2fe="rondelle"]Laat we aub niet gaan discusseren waarom iemand iets wel of niet voor elkaar wil krijgen. Ik heb feed back van msn gekregen, en zij zeggen dat dit inderdaad in win XP zit, en zij bij msn ook niet weten hoe dit moet. Zij verwijzen dus naar microsoft. Ik heb microsoft gemaild, maar nog niks gehoord. Iemand anders toevallig ook een mailtje naar microsoft gestuurd?[/quote:3da012d2fe] MSN = Micro$oft :-?
Link naar reactie
misschien is dit de oplossing. ga naar configuratiescherm -systeembeheer- klik lokaalbeveiligbeleid aan en dan onder beveiligopties zoek je netwerktoegang opslag van referenties op, die je dan op uitschakelen zet. het enige is dan elke keer als je je aanmeld moet je elke keer opnieuw je aanmeldingsnaam en wachtwoord intypen. wel eerst je pc opnieuw opstarten, succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...