Ga naar inhoud

msn


Aanbevolen berichten

Ik heb vaak gasten die bij mij op msn aanloggen. Nu zie ik steeds wanneer ik aanlog een lijst met alle aanlognamen (.net passport) staan van de mensen die voor mij hebben aangelogd op msn hotmail enz. Hoe verwijder ik deze lijst? Ik krijg ze niet weg als ik via internetopties alle bestanden, cookies enz verwijder.
Link naar reactie
  • Reacties 135
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    136

Kom op mensen, er is vast wel iemand die weet hoe ik deze weg moet krijgen. Nogmaal het gaat dus om de lijst met namen die je ziet wanneer je op het pijltje drukt naast het vakje waar je je inlognaam moet typen wanneer je wil aanloggen op .net passport. Ik zie daar momenteel een hele lijst met alle namen van mensen die zich op mijn comp. hebben aangelogd. Waar staan deze gegevens opgeslagen op mijn comp zodat ik ze kan verwijderen?? Alvast bedankt
Link naar reactie
1ste mogelijkheid: De optie autoaanvullen leegmnaken. In IE gaat dat bij Extra - Internet-opties - Inhoud en dan de knop autoaanvullen en daar ff lezen. 2de mogelijkheid Of je selecteert met behulp van de pijltjes toetsen de naam die je weg wilt hebben en drukt op de DEL en je bent er ook vanaf 8)
Link naar reactie
Voor de volledigheid;ik werk met XP. Onder internetopties heb ik onder 'autoaanvullen' ook al alles gewist....zonder resultaat. Deleten van de namen wanneer ik deze via de pijl in het invulvak heb gekregen helpt ook niet. Ik zoek mezelf rot, maar heb geen flauw idee waar deze info op mijn comp is opgeslagen.......................
Link naar reactie
Ik geef toe, het is geen groot probleem, maar ik ben er nu wel achter dat je behoorlijk gek kan worden wanneer iets je niet lukt......... ik heb bijna al m'n folders en files al bekekeken, maar tot nu toe nog niet gevonden waar deze namen op m'n computer worden bewaard. Wat is een goed programma om je internetsporen mee te verwijderen? Uiteraard 1 waarmee ik zonder al te veel risico's kan werken.....misschien dat het hier mee lukt
Link naar reactie
[quote:b96bba73a6="rondelle"]Klasse, ik ga het gelijk proberen.... Kan ik nog dingen verzieken wanneer ik dit programma verkeerd gebruik ??[/quote:b96bba73a6] Nee. Het enige wat dit tooltje doet is de tijdelijk aangemaakte bestanden van windows; opera; IE; WinRar: SpyWare; WinMediaP; en meer verwijderen. En dit alles kun je van tevoren ff aanvinken--> zie hiervoor de screenshots op de sites... maar of deze alle inlognamen verwijderd weet ik niet.
Link naar reactie
Ik heb bij mij net gekeken,maar ik snap niet wat je bedoeld. Met aanloggen zul je wel inloggen bedoelen,denk ik. Als je dus ingelogd bent zie je wél een lijst met namen. Dat zijn de namen van je contactpersonen. Die staan dus NIET op jou pc. Iedereen kan op jou pc inloggen op Msn,met zijn eigen gebruikersnaam en wachtwoord,en krijgt dan zijn eigen lijst met contactpersonen te zien.
Link naar reactie
Ik zal nog een poging wagen om het uit te leggen, misschien dat ik voor sommige inderdaad niet duidelijk ben geweest; ik ga bv naar chat.msn.nl....als ik daar wil inloggen moet ik mijn naam (e-mail adres) en password intukken. Echter bij het vakje naam staat er rechts bij mij een pijltje; wanneer ik op dit pijltje klik zie ik een lijst met namen van mensen die voor mij hebben ingelogd (een hulpmiddel dus zodat je alleen maar je passwordt hoeft in te tikken). Ik wil echter deze lijst niet meer zien. Weet iemand dus waar ik deze lijst met namen kan wissen?!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...