Ga naar inhoud

msn


Aanbevolen berichten

  • Reacties 135
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    136

Hallo, ik heb niet de technische inzichten om me in deze (uitgebreide) discussie te mengen maar waarom benader je niet gewoon de Microsoft helpdesk. Misschien naief maar als je een legale gebruiker bent dan helpen die lui je goed verder is mijn ervaring! En je mag van ze eisen dat ze doorgaan tot het einde. Het is tenslotte hun product! En dat kan niet in dit forum. Succes en ook sterkte (erger je niet te veel!). Groeten. :)
Link naar reactie
Dit is het zogenaamde AutoComplete van Microsoft. In de Help-file van Explorer 6 heb ik het volgende gevonden: --Quote-- To adjust AutoComplete settings You can configure AutoComplete to save and suggest only the information you want. You can choose whether to use AutoComplete for Web addresses, forms, and passwords, or not use it all. You can also clear the history for any of these. In Internet Explorer, on the Tools menu, click Internet Options. Click the Content tab. Under Personal information, click AutoComplete. Select the check boxes for the AutoComplete options you want to use. --End of Quote-- Als dat het niet is dan weet ik het ook niet meer.
Link naar reactie
[quote:691f1ae942="Buur"]Dit is het zogenaamde AutoComplete van Microsoft. In de Help-file van Explorer 6 heb ik het volgende gevonden: --Quote-- To adjust AutoComplete settings You can configure AutoComplete to save and suggest only the information you want. You can choose whether to use AutoComplete for Web addresses, forms, and passwords, or not use it all. You can also clear the history for any of these. In Internet Explorer, on the Tools menu, click Internet Options. Click the Content tab. Under Personal information, click AutoComplete. Select the check boxes for the AutoComplete options you want to use. --End of Quote-- Als dat het niet is dan weet ik het ook niet meer.[/quote:691f1ae942] Helaas ook dit mocht niet baten!!! Ik maar weer eens een berichtje gestuurd naar Microsoft maar hier wordt niet op gereageerd. Ik wel een reactie gehad van MSN-chat maar zij gaan niet over dit soort problemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...