Ga naar inhoud

msn


Aanbevolen berichten

De plaats waar msn zijn gegevens wegschrijft is de registry. Daar staat alles in. Ik hoop dat jullie zo creatief zijn om zelf te zoeken waar dat is. In ieder gevel beginnen bij HKEY_CURRENT_USER. Kijk verder op www.sysinternals.com voor het programma regmon en filemon. Met regmon zie je precies welke gegevens van en naar de registry geschreven worden en ook de locatie. Zo genoeg geholpen ... Aan de slag mensen :lol:
Link naar reactie
  • Reacties 135
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    136

Bij mij werkt het verwijderen ook niet. Ook niet na het installeren van SP1 en ook niet na het installeren van alle onderdelen. Een vriend van mij heeft ook Win XP PRO NL. Zelfde versie als mij, en hij kan het wel verwijderen. Overigens heeft hij niet eens SP1 geïnstalleerd. Ik denk dat het gewoon een combinatie bepaalde hardware met XP die deze problemen veroorzaakt ofzo. Het kan niet conflicterende software zijn. Want ik heb op dit moment een kale installatie, met alle updates, alle windows xp onderdelen + SP1. En verder nog niks. mvg, Roy
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
Ik had het al eerder gepost ergens in deze topic, en bij mij werkte het toch echt, als je maar precies doet wat er staat en daarna reboot. Ik begrijp niet dat het bij anderen niet zou kunnen werken.... Hier volgt de oplossing voor het probleem van de weergave van de lijst van gebruikers in MSN Messenger (icm Windows XP legaal/illegaal): * Ga naar Start / Control Panel / Administrative Tools / Local Securit Policy * Vervolgens ga je naar: Local Policies / Security Options en in de lijst die in het rechtervenster verschijnt zoek je naar [b:b9809eada7]Network Acces: Do not allow storage of credentials or .NET passports for network authentication [/b:b9809eada7] * Dubbelklik hierop en selecteer dan [b:b9809eada7]enabled [/b:b9809eada7] * Klik op OK en reboot vervolgens je systeem. Je zult nu zien dat in het inlogscherm van je messenger alle gebruikersnamen eruit de verdwenen zijn. Met deze optie moet je wel iedere keer als je in inlogt je @hotmail-adres volledig intypen, want dat wordt nu niet meer bewaard op je harddisk. Voor Ned. versie van XP: Configuratiescherm / Systeembeheer / Lokaal Beveiligingsbeleid / Beveiligings opties En dan zoeken naar deze zin: "Netwerktoegang: opslag van referenties of .NET Passports voor netwerkverificatie niet toestaan". Dubbelklikken en inschakelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...