Ga naar inhoud

msn


Aanbevolen berichten

  • Reacties 135
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    136

Hum Volgens mij wijken we af van de vraag. Het ging over MSN. als je je inlogt met MSN messenger staan er meerder inlognamen. Die jij of iemand anders hebt gebruikt. Ik gebruik de helft niet meer maar willen ze uit mijn inlog lijst. Volgens mij heeft dit niks te maken met virussen of bios of dekfragmentatie?
Link naar reactie
Ik heb Windows XP ook eens geïnstalleerd. En ik heb het eens uitgeprobeerd. En ja ik heb dezelfde problemen als jullie. De bovenstaande oplossing werkt ook niet bij mij. [quote:f9ed263d18="plaat1"]Ik heb op deze site het antwoord gevonden geloof ik: http://www.kellys-korner-xp.com/xp_messenger.htm When you sign in to Messenger, it remembers every email address / .net passport that you signed in under. To remove an item from the list of remembered names: 1. In Start menu select Run 2. enter: "control userpasswords2" 3. Go to Advanced tab 4. Select Manage Passwords Button 5. Add or Remove items at will[/quote:f9ed263d18] [quote:f9ed263d18="RowdyVanDerVeen"]Deze tip werkt prima bij mij...[/quote:f9ed263d18] [quote:f9ed263d18="jdlhaye"]het probleem zit hem in die legale versie ben ik bang........[/quote:f9ed263d18] Rowdy heb jij soms een legale versie??? Want dan als dat zo is zijn we er misschien uit denk ik.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...