Ga naar inhoud

mijn documenten in deze computer


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste Wernerwild, "weer kan zien" betekend dat je mijn document zag, wat hebt je veranderd ?, geef eens wat meer informatie. Want als je bedoelt dat jouw document onder "document and setting" staan is dat standaard, open dit één niveau naar beneden en als het goed is zie je daar jouw naam/gebruiker staan in bovenstaande dir. Zoniet laat het even weten, kijken we even.

Mvrg Arno

Link naar reactie
Het probleem is dat wanneer ik via verkenner onder 'deze computer' kijk dan zie ik daar de verschillende schijven staan en daaronder de gedeelde documenten en documenten van andere gebruikers, maar niet meer 'documenten van werner' en ook van een andere gebruiker zie ik deze niet meer staan. Dit heeft er eerst wel gestaan, maar ik ben met zwevende en lokale gebruikers profielen bezig geweest maar heb alles wel weer in de oude staat hersteld, sindsdien is dit probleem ontstaan.
Link naar reactie
Beste Werner, misschien is het probleem simpler op te lossen dan verwacht, kijk eens in My Computer>Documents and Settings>.......... en zie je dan documenten van werner staan ?, zo ja....kopieer deze dan naar Mijn computer. Volgens mij zou dat het probleem moeten oplossen, dit kan je eventueel ook met andere gebruikers doen.... Probeer maar, maar ga d'r van uit dat de mapppen in documents and settings je orginelen zijn.

Laat even wat van je horen als het gelukt is.

Groetjes Arno :smile:

Link naar reactie
Ja , ik kom er achter dat dit niet te knippen en te plakken is, volgens mij is het mogelijk, maar moet even uitzoeken hoe. Waar ik, terwijl ik aan het zoeken ben, nog aan zit te denken..., als je een nieuwe gebruiker aanmaak en dan je documenten kopieert, zou dat wat zijn ? Hoef je alleen namen te wisselen en gebruikersprofielen te kopieren.

Mvrg arno :smile:

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...