Ga naar inhoud

Asus V7100 pro


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, onlangs heb ik win.xp op mij pc gezet. Allemaal leuk en aardig maar mijn videokaart prestaties zijn enorm gekelderd door de driver die xp instaleerde[van 5600 naar 2200 in 3dmark 2000]. Het opnieuw instal. van de orginele driver bracht geen uitkomst, omdat hij niet digitaal was ondertekend. Mijn vraag: is er een driver voor mijn videokaart die wel is ondertekent en mijn oude prestaties teruggeeft.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hoi, ik heb dezekfde videokaart en wel de NVIDIA-drivers geinstalleerd. Nog steeds loopt het niet. Ik ben al een tijdje bezig maar krijg het niet goed. Onder winME liep STCC (autorace) heel vloeiend. Sinds een paar dagen draai ik XP en het is een ramp. Het ligt vrijwel zeker aan de videokaart maar ik kom er nog niet achter. Ook met " Wolfenstein" loopt na een minuut of 20 de pc steeds langzamer en slaat de hele boel na een half uur helemaal vast. als je de huiste drivers of andere oplossing hebt gevonden hoor ik het graag. succes
quote:
Originally posted by mpeetje: Hallo, onlangs heb ik win.xp op mij pc gezet. Allemaal leuk en aardig maar mijn videokaart prestaties zijn enorm gekelderd door de driver die xp instaleerde[van 5600 naar 2200 in 3dmark 2000]. Het opnieuw instal. van de orginele driver bracht geen uitkomst, omdat hij niet digitaal was ondertekend. Mijn vraag: is er een driver voor mijn videokaart die wel is ondertekent en mijn oude prestaties teruggeeft.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...