anoniem Geplaatst: 29 oktober 2001 Delen Geplaatst: 29 oktober 2001 Scheisse, heb ik Windows XP op mijn compie, en voel me de koning te rijk, is het wel mooi gebeurd. Was het niet zo dat als je een illegaal copietje gad, dit niet lang zou duren? Bij mij was het kenmerk. Crash, en daarna volgt een schijfcontrole. De computer start verder prima op (bewijsbaar door netwerk) maar het schijfcontrolescherm verdween niet meer. Dan maar dumpen, en ME er weer op. Dit is geen vraag om hoe het te omzeilen, want ik ben sportief genoeg om te erkennen dat ik dit keer verloren heb. Gewoon een mededeling om aan te geven wat de symptomen kunnen zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2001 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2001 Hoeft niet aan de illegaliteit te liggen hoor, het blijft een Microsoft product :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2001 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2001 Gewoon Windows 2000 nemen, een geweldig (en veel stabieler dan 9x/ME) systeem! :smile:------------------ X2 Software (nieuwe website!) Email: x2software@multimania.com Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2001 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2001 quote:Gewoon Windows 2000 nemen...Helaas pindakaas, die installatie houdt halverwege op wegens een hardware failure.Ach, ME is ook zo slecht nog niet.Maar, ik wil zó graag IIS hebben..[This message has been edited by Wiep Corbier (edited 29-10-2001).] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2001 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2001 quote:Originally posted by Wiep Corbier: ... Maar, ik wil zó graag IIS hebben..Kun je niet beter naar Apache kijken. ------------------ Denk niet dat je uniek bent. Een aap is zo gekloond. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2001 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2001 quote:Kun je niet beter naar Apache kijken. Nope. Ik volg een cursus ASP, en in mijn boek wordt gesproken over PWS, en IIS. Derhalve staat het boek vol met voorbeelden betreffende deze 2. dussu.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2001 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2001 Maar om terug te komen op de topic. Ik heb nu begrepen van de heren experts dat mijn sysje (celeron733 met 128 mb en een vage vga-kaart) niet voldoende zijn voor WinXP.Binnekort maar ff upgraden en is mijn probleem opgelost. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2001 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2001 quote:Originally posted by Wiep Corbier: Maar om terug te komen op de topic. Ik heb nu begrepen van de heren experts dat mijn sysje (celeron733 met 128 mb en een vage vga-kaart) niet voldoende zijn voor WinXP. Ik heb zelf Windows XP draaien op een Pentium 233 MMX met 96 MB geheugen. Zonder problemen. Installatie was ook probleemloos. Alleen is het amper vooruit te branden.Op mijn AMD700 (256 mb) krijg ik XP niet geinstalleerd, nadat de Setup voorbereid is start de PC op en vervolgens blijft ie hangen op een scherm waarin hij naar de hardware configuratie kijkt ofzo. (nog voordat de daadwerkelijke setup start) Het verwijderen van enkele uitbreidingskaarten (Pinnaccle TV/Radio kaart, Realmagic Hollywood) hielp niks. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2001 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2001 [moderator max:] en daar word ik zooooooooooooooooooooooo moe van!![/moderator] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2001 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2001 [moderator] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2001 Tip voor Wiep Corbier: Ik had hetzelfde probleem bij installeren. Hardware fout. Het bleek de geintegreerde geluidskaart te zijn. Voor installatie ff uitzetten in BIOS. Erna weer activeren en windows herkent hem gewoon. Helaas doet XP dit niet... Ik zit nu zonder geluid. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2001 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2001 He? Dat zou wat zijn zeg.Ik kan het natuurlijk even proberen..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2003 Die Corporate versie werkt op 9999999 computers als je dat wil, maar updates, vergeet het maar.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2003 [quote:2fb14aee52="Wiep Corbier"]Maar om terug te komen op de topic. <P>Ik heb nu begrepen van de heren experts dat mijn sysje (celeron733 met 128 mb en een vage vga-kaart) niet voldoende zijn voor WinXP.<P>Binnekort maar ff upgraden en is mijn probleem opgelost.<P>[/quote:2fb14aee52]Minimumvereisten voor XP: http://www.microsoft.com/netherlands/windows/windowsxp/home/systeemvereisten.asp (alhoewel: klopt dit wel met de ervaring van turbotrain - of lukt het bij hem omdat hij met een TGV reist :lol: ?) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2003 [quote:21a2dbc9c8="Wiep Corbier"]Binnekort maar ff upgraden en is mijn probleem opgelost.[/quote:21a2dbc9c8] Neem meteen even de moeite om een licentie voor XP aan te schaffen, dan heb je daar ook geen problemen meer mee :P Max Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2003 Jongens! Dit is een topic uit TWEEDUIZENDENEEN! Cyberwouter, antwoorden op zulke oude topics worden niet gewaardeerd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2003 idd datum checken voordat je replied. Dan doel ik vnm op cyberwouter. op slot maar t. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen