Ga naar inhoud

Hoe zat het ook alweer met die copieerbeveiliging?


anoniem

Aanbevolen berichten

Scheisse, heb ik Windows XP op mijn compie, en voel me de koning te rijk, is het wel mooi gebeurd.

Was het niet zo dat als je een illegaal copietje gad, dit niet lang zou duren?

Bij mij was het kenmerk. Crash, en daarna volgt een schijfcontrole. De computer start verder prima op (bewijsbaar door netwerk) maar het schijfcontrolescherm verdween niet meer.

Dan maar dumpen, en ME er weer op.

Dit is geen vraag om hoe het te omzeilen, want ik ben sportief genoeg om te erkennen dat ik dit keer verloren heb. Gewoon een mededeling om aan te geven wat de symptomen kunnen zijn.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Wiep Corbier: Maar om terug te komen op de topic.

Ik heb nu begrepen van de heren experts dat mijn sysje (celeron733 met 128 mb en een vage vga-kaart) niet voldoende zijn voor WinXP.


Ik heb zelf Windows XP draaien op een Pentium 233 MMX met 96 MB geheugen. Zonder problemen. Installatie was ook probleemloos. Alleen is het amper vooruit te branden.

Op mijn AMD700 (256 mb) krijg ik XP niet geinstalleerd, nadat de Setup voorbereid is start de PC op en vervolgens blijft ie hangen op een scherm waarin hij naar de hardware configuratie kijkt ofzo. (nog voordat de daadwerkelijke setup start) Het verwijderen van enkele uitbreidingskaarten (Pinnaccle TV/Radio kaart, Realmagic Hollywood) hielp niks.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
[quote:2fb14aee52="Wiep Corbier"]Maar om terug te komen op de topic. <P>Ik heb nu begrepen van de heren experts dat mijn sysje (celeron733 met 128 mb en een vage vga-kaart) niet voldoende zijn voor WinXP.<P>Binnekort maar ff upgraden en is mijn probleem opgelost.<P>[/quote:2fb14aee52]Minimumvereisten voor XP: http://www.microsoft.com/netherlands/windows/windowsxp/home/systeemvereisten.asp (alhoewel: klopt dit wel met de ervaring van turbotrain - of lukt het bij hem omdat hij met een TGV reist :lol: ?)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...