Ga naar inhoud

Iets fout in een Javascriptje .... ?


Aanbevolen berichten

De laatste week heb ik wat ongemak met mijn PC (Win 98 SE). Ik kan wel internet op, maar een link openen in een mieuw venster gaat niet meer. Dat kan ik nog verhelpen met "stop" en "refresh"; als het echter een Javascriptje is kan het niet en zie ik in de browser gewoon de browser die eronder ligt. Ook een examentraining op cdrom die in Explorer geopend wordt met een optie "answers in depth" geeft niet anders dan de omlijsting van een nieuwe kleinere browser die a.h.w. doorzichtig blijft. Norton Antivirus (legaal exemplaar, dus daar ligt het niet aan) roept ook bij elke start dat er een update beschikbaar is, maar als ik op de knop "volgende" klik krijg ik na 1 sec. alleen de melding dat het voltooid is (geen foutmelding), terwijl hij helemaal geen echte verbinding heeft gemaakt (wat je normaal wel ziet gebeuren). Verder zoekend binnen Norton vond ik ergens uitleg dat er iets niet goed zat met een Javascriptje. Helaas stond er niet bij hoe ik dat kon 'repareren' Een en ander is vermoedelijk begonnen met het grondig spitten in mijn register omdat ik "Outlook Express" wilde verwijderen. (Mijn andere email programma doet het overigens uitstekend, net als de rest van mijn software). Ik besloot te proberen Outlook opnieuw te installeren, mijn Pc vroeg om de Windows cd, toen kreeg ik allerlei foutmeldingen. Outlook kon niet succesvol geïnstalleerd worden, Norton en Explorer doen nog net zo als ze deden. Weet iemand wat het probleem precies is, en beter nog hoe ik het ongedaan kan maken, zonder formatteren. Alvast bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...