Ga naar inhoud

Batch bestand. Website later openen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Ik zit met een vraagje. Ik laat een batch bestand uitvoeren bij het opstarten van de pc. Daar staat de volgende codes in. [code:1:18b5dc6e74]Rem MvH Media Startup File Rem Start first Background info for support c:\windows\syswow64\bginfo.exe /accepteula /silent /timer:0 c:\windows\syswow64\mvh.bgi sleep 60 c: cd\ cd "Program Files\Internet Explorer" "iexplore.exe" -k "internetadres" [/code:1:18b5dc6e74] Nu zou ik graag willen dat internet explorer inderdaad opstart met het ingevoerde internetadres, echter mag deze window pas na 60 seconden zichtbaar worden. is dat mogelijk? Zoja hoe? Alvast bedankt. Groeten, Mark
Link naar reactie
[quote:001026c29e="gerben"]http://www.computerhope.com/batch.htm#4[/quote:001026c29e]Die heb ik geprobeerd in Windows 7, maar daar kreeg ik een hoop foutmeldingen over verkeerde parameters. Maar deze opdracht werkt wel (voor mij):[code:1:001026c29e]CHOICE /N /T 60 /D Y > NUL[/code:1:001026c29e]Waarbij "/T 60" het aantal seconden aangeeft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...