Ga naar inhoud

beginnen


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:bc3bb19923]Even terugkomen op dat "Fiat" verhaal: je kan gewoon zelf kiezen wat je wilt, je zou net zo goed Linux of zo kunnen gebruiken. Niemand dwingt je om Microsoft producten te gebruiken, dus dat verhaal gaat niet helemaal op...[/quote:bc3bb19923] Wat ik met het voorbeeld wilde zeggen is dat wanneer je als computer leek een computer koopt daar standaard al windows op geinstalleerd is. Natuurlijk gaan mensen niet de moeite nemen om linux te installeren. De meesten zijn al blij dat alles werkt.
Link naar reactie
  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:c405dceb70="[DarthV]"][..] De meesten zijn al blij dat alles werkt.[/quote:c405dceb70]Dus is dat gewoon slim gedaan van Microsoft. Mensen kunnen perfect een PC zonder Windows kopen en zelfs met Linux of zo erop geïnstalleerd. Dat niemand dat vervolgens doet is het probleem van de gebruiker. Maar goed, we dwalen lichtelijk af ;)
Link naar reactie
[quote:fb12455643="Bill Gates"][quote:fb12455643="Johan Stokking"]Leg me dan eens uit wat de consument eraan kan doen?[/quote:fb12455643]Geen Microsoft producten kopen. Sim-pel.[/quote:fb12455643]Nou dat gaat een beetje moeilijk hae? Zoek jij maar eens een goede vervanger voor Windows en Microsoft Office. En aan Linux met StarOffice of OpenOffice heb ik niet genoeg want dat ken ik wel.
Link naar reactie
[quote:e0cb132de8="Johan Stokking"]Heb nog nooit een normale thuiscomputer gezien waarop staat "Designed for Linux", jij wel?[/quote:e0cb132de8]Ik wel ja. Beetje zoeken, maar ze zijn er echt ;) [quote:e0cb132de8="Johan Stokking"]Nou dat gaat een beetje moeilijk hae? Zoek jij maar eens een goede vervanger voor Windows en Microsoft Office. En aan Linux met StarOffice of OpenOffice heb ik niet genoeg want dat ken ik wel.[/quote:e0cb132de8]Tja, je moet eraan wennen, want het is "anders". Maar er valt _absoluut_ net zo productief mee te werken (desnoods draai je MS Office onder Linux als het echt niet anders kan). Maar we dwalen nog steeds af ;)
Link naar reactie
[quote:89bb46cd8d]Nou dat gaat een beetje moeilijk hae? Zoek jij maar eens een goede vervanger voor Windows en Microsoft Office.[/quote:89bb46cd8d] Is dat het probleem van Microsoft dan? Kan MS daar iets aan doen? Nog steeds het probleem van de gebruiker, niet van MS. Als de gebruiker iets anders wil dan MS, dan is dat best te krijgen. Wil je een product dat even goed is als MS Office, zal ook best te krijgen zijn. Vind je dat product even goed als MS Office? Dat is subjectief. Jij kiest ervoor om MS Office te gebruiken en bent van mening dat dit ook het beste pakket is. (vind ik overigens ook, StarOffice gaat in de buurt komen, maar is lang nog niet zo volwassen als MS Office) Vervolgens geef je wel diezelfde MS de schuld dat er geen pakketten op de wereld zijn die van hetzelfde niveau als MS Office zijn. Dus nogmaals, is niet het probleem van MS, maar van de gebruiker en de producenten van concurerende pakketten... Greetz, Taz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...