Ga naar inhoud

Hoeveel is mijn laptop ongeveer nog waard?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb een laptop en ik vraag me af hoe oud die nog is, dit zijn de specificaties: Toshiba Satellite L750 - Intel Core i5-2430M 2.4 GHz - RAM: 4 GB - NVIDIA GeForce GT 525M - (C) Schijf: 297GB - (D) Schijf: 298GB - Netwerkadapter (WiFi): Atheros AR9002WB-1NG Wireless Network Adapter tot 150mb/s - Windows 7 Home Premium (64 bit) - Ongeveer 1 jaar oud Als ik iets vergeten ben, of als jullie meer informatie erover willen zeg het dan.
Link naar reactie
[quote:4b3e25098b="Drexud"]Hallo allemaal, Ik heb een laptop en ik vraag me af hoe oud die nog is, dit zijn de specificaties: Toshiba Satellite L750 - Intel Core i5-2430M 2.4 GHz - RAM: 4 GB - NVIDIA GeForce GT 525M - (C) Schijf: 297GB - (D) Schijf: 298GB - Netwerkadapter (WiFi): Atheros AR9002WB-1NG Wireless Network Adapter tot 150mb/s - Windows 7 Home Premium (64 bit) - Ongeveer 1 jaar oud je heb daar een SPECIAAL subforum voor en je moet ook een prijs opgeven . Als ik iets vergeten ben, of als jullie meer informatie erover willen zeg het dan.[/quote:4b3e25098b]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...