Ga naar inhoud

Media PC voor HD Content


Aanbevolen berichten

Dag, Aangezien ik in het bezit ben van erg veel dvd's en blu-rays heb ik op het moment ruimte tekort. Nu heb ik laatst een geweldige media center ontdekt genaamd 'XBMC' waarmee ik al mijn films. dvd's en muziek kan afspelen en beheren op mijn moeders laptop (HDMI, etc) via mijn tv. Mijn plan is dus om een goedkope laptop, pc, of mini pc aan te schaffen met: - Een ingebouwde HDMI poort - Snelle processor en videokaart (Voor een 37 inch tv, die zonder stuttering een HD film 1080P kan afspelen. Ik heb zelf zitten kijken naar de: - Inspiron Zino HD 410-D00z4107 - Q-Motion Medialine PC 3060 Zijn deze goed, voor de rest ga ik er niks mee doen omdat ik zelf al een snelle pc heb staan in de woonkamer en ik niet altijd mijn moeders laptop kan gebruiken. Bedankt alvast voor de hulp! Gr. Mark :wink:
Link naar reactie
Voor het afspelen van 1080p content heb je geen zware processor nodig, als je het decodeerwerk overlaat aan een daarvoor geschikte videochip. Zie bijv. de Asrock ION met GeForce 9400M videochip, verkrijgbaar in diverse uitvoeringen: [url=http://tweakers.net/pricewatch/cat/713/desktops.html#filter:NY07CoAwEAXv8moLvwg5gGBhZSkp4u4WETGysRDEuxtByzcD8y7M6jbuOcJMKOoSNkNQFu28rAyDXf0S8cEx6JGYi5RIMiSD32CKJs8QKagM7oRp_vG618gqdAiPu9D_VLWpUMHeDw]Pricewatch[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...