Ga naar inhoud

verschil in geheugen


Aanbevolen berichten

Verschil kan hem bijv zitten in de gebruikte geheugentimings, waarbij lagere timings sneller zijn. Verder weet ik van Kingston dat ze levenslange garantie geven, maar dat kon Adata ook nog wel eens hebben? (ff te lui om uit te zoeken) Hoewel het geen stelregel is, kan duurder geheugen soms beter overclocken, hoewel me dat in dit geval niet van toepassing lijkt. Als laatste kan het bijv zijn dat een fabrikant fancy heatspreaders op het geheugen zet, wat er leuker uit ziet, maar aan koeling niets bijdraagt.
Link naar reactie
bedankt voor de reacties. in iedergeval is het mij waard om Adata te proberen. als het zaakje niet werkt kan ik het altijd omruilen. ik vind een levenslange garantie ook een beetje erg overdreven. gezien het feit dat je niet langer dan 2 jaar doet met een beetje pc. althans voor de mensen die graag up to date blijven. zo heb ik nog geheugen liggen voor een amd athlon 1800+ met ook levenslange garantie. maar ik doe daar natuurlijk helemaal niets meer mee. misschien kan ik nu aanspraak maken op die garantie :lol: onder het mom van: het werkt niet meer :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...