Ga naar inhoud

HELLUP!!! Mijn pc werkt niet meer


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, mijn pc doet t ineens niet meer, dit krijg ik te zien als ik em opstart: eerst het woord/logo: "COMPAQ" dan een zwart scherm met de volgende tekst: [b:e449282e13]Veilige modus Veilige modus met netwerkmogelijkheden Veilige modus met opdrachtpromp Laatste bekende juiste configuratie (recente instellingen die werken) Windows normaal starten Aantal seconden tot Windows start[/b:e449282e13] Nu heb ik eerst de optie: Windows normaal starten gebruikt, dan krijg je het scherm/logo van Windows XP te zien, die ik normaliter ook altijd te zien krijg en erna dan alle icoontjes op het bureaublad, maar nu krijg ik een zwart scherm te zien met heel even het zandlopertje maar erna blijft het scherm gewoon zwart en gebeurt er niets meer. Ik heb van alles geprobeerd, o.a. bijv. eerst gebruikt, zoals: proberen te doorstarten in veilige modus, f systeemherstel doen : kiezen voor de systeemherstel. En herstellen zo naar een datum toen de pc nog normaal werkte, maar dat gaat niet.. Ik heb t idee dat de harde schijf kapot is,. maar ik krijg nog steeds wel die opstartoties: Veilige modus etc., dus dan kan het zijn dat er alleen iets is met Windows? Helaas kan ik niet snel terug reageren omdat mijn eigen pc niet werkt en ik ergens ander dus moet gaan typen. Heel erg bedankt alvast! Mo
Link naar reactie
[quote:550a10ffd7]Ik heb t idee dat de harde schijf kapot is[/quote:550a10ffd7] Er kan wel een probleem mee zijn,maar als de schijf echt kapot zou zijn,dan start er echt helemaal niets op. [quote:550a10ffd7]Laatste bekende juiste configuratie (recente instellingen die werken)[/quote:550a10ffd7] Heb je deze ook geprobeerd? Als dit niet werkt,probeer het dan eens met "FIXBOOT" (zonder de "tekens) via de herstelconsole als hier gegeven. http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=177831&highlight=&sid=f6d2a48e7b4ea432ae584bdac7b796d4 Greetz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...