Ga naar inhoud

welk laptop ?


Aanbevolen berichten

Hallo Hopelijk kunnen jullie mij misschien helpen :) Ben op zoek naar een laptop om van de zomer lekker buiten te internetten. Hoef er geen spelletjes op te doen of te branden Hoeft voor mij geen prof. ding te zijn gewoon simpel. Waar moet ik opletten als ik een 2dehandse wil aanschaffen. wat moet er minimaal inzitten voor draadloos gemak. alvast bedankt voor jullie hulp groet hannelore
Link naar reactie
dat valt wel mee, zolangje maar niet met je scherm richting de zon zit, dus met scherm in schaduw dan zie je genoeg. Overigens zou ik als ik jou was liever een nieuwe laptop kopen, en dan gewoon een minder snelle, die zijn niet super duur. wat is je budget? Waar je op moet letten is op batterijtijd, zeker als je hem in de tuin wil gebruiken. Daarnaast lijkt me dan ook fijn als het geen groot log apparaat is, dus een beetje een goed merk lijkt me toch ook wel prettig.
Link naar reactie
[quote:4664ecdfec="hannelore"]Dus een goeie accu that's it[/quote:4664ecdfec]En misschien een reserve accu erbij. :wink: [quote:4664ecdfec="hannelore"]kwa min. geheugen, proccesor[/quote:4664ecdfec]Voor internet is een simpele Celeron-M al meer dan zat. [quote:4664ecdfec="hannelore"]welk merk vooral niet nemen[/quote:4664ecdfec]Packard Hell. :evil:
Link naar reactie
[quote:62b668e440="tinus89"]onze laptop kan in de zomer niet in de zon in de tuin. Vind hij niet zo fijn. Dit komt omdat wij ons t-shirtje uit kunnen trekken, maar die laptop niet. Iets om over na te denken.[/quote:62b668e440]Daarom raadde ik ook een degelijk merk, die koelen vaak wat beter en dat is in de zomer als je buiten in de zon zit wel aan te raden. Overigens heb ik met mijn IBM laptop van de zaak regelmatig buiten in de zon gezeten dus het kan wel degelijk.
Link naar reactie
Ten eerste ik raad je niet aan om een 2ehandse laptop te gaan kopen. Dan heb je waarschijnlijk geen garantie + de laptop kan enige valschade hebben wat zich pas naar een tijd defecten kan gaan vertonen en zit jij met een brakke laptop. Voor 600 euro heb je pas een redelijke 2ehandse. En voor 700 euro heb je al een nieuwe + garantie op je notebook. Om alleen de kunnen surfen heb je geen dikke laptop voor nodig. Een celeron met een interne grafisch adapter voldoet al aan je eisen. De accu duur is dan wel belangrijk als je buiten zit en dit is het enigste waar je dan op moet letten. Je zou verder eventueel het geheugen wat kunnen uitbreiden en gaan voor een 5400 rpm hardeschijf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...