anoniem Geplaatst: 16 november 2005 Delen Geplaatst: 16 november 2005 Toen ik een spelletje aan het spelen was, heb ik (denk ik) per ongeluk een of andere sneltoets ingedrukt en nu is mijn scherm een kwartslag gedraaid, zodat ik alles nu op z'n kant moet lezen..? Weet iemand teovallig die sneltoets, of hoe ik dit op kan heffen? Alvast bedankt, Bad boy baby!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2005 Yo Diddy, luister als het goed is kan ik je probleem verhelpen als je ctrl+alt+en dan de pijlen gebruikt op je toetsenbord om het beeld weer recht te zetten!! dan komt het als het goed is wel weer recht geef holla back als het is verholpen peace!! Mooiboy Timmie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2005 is dit aandacht vragen of gaan we een IB ban uitdelen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2005 [quote:07da41ae3a="Diddy_Style"]Yo Diddy, luister als het goed is kan ik je probleem verhelpen als je ctrl+alt+en dan de pijlen gebruikt op je toetsenbord om het beeld weer recht te zetten!! dan komt het als het goed is wel weer recht alshet dan nog niet recht is ga dan naar bureublad rechtermuisknop ga naar grafische opties en dan grafische eigenschappen en dan rotatie dan kan je daar ook instellen je beeld.ik hoop dat ik je geneog informatie heb gegeven holla back als het is verholpen peace!! Mooiboy Timmie[/quote:07da41ae3a] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2005 Yo Diddy, luister als het goed is kan ik je probleem verhelpen als je ctrl+alt+en dan de pijlen gebruikt op je toetsenbord om het beeld weer recht te zetten!! dan komt het als het goed is wel weer recht alshet dan nog niet recht is ga dan naar bureublad rechtermuisknop ga naar grafische opties en dan grafische eigenschappen en dan rotatie dan kan je daar ook instellen je beeld.ik hoop dat ik je geneog informatie heb gegeven holla back als het is verholpen peace!! Mooiboy Timmie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2005 heb je niks te doen ofzo dat je dit zegt ik deed wat voor school en perongeluk op de zelfde naam!! sorry daarvoor dan maar ga je elke forum afkijken om zulke dingen te zeggen ofzo? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2005 Ik probeer de overzichtelijkheid van het forum in de gaten te houden. dit forum is alleen voor serieuze dingen.. voor speel partijtjes moet je naar een kleuter forum gaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2005 Bedankt heb nu geen zere nek meer :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2005 graag gedaan, bad boy baby!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2005 veel plezier op het kleueter forum dan want ik zei net al dat het voor school is als je ook goed leest maar als kleueter lukt dat neit echt zeker dan heb je gelijk dat je naar kleueter forum moet gaan en heb je geen leven ofzo doe je dat bij iedereen je bent toch neit gek als je allee forums gaat afzoeken om te kijken of er iets geks of iets niet klopt wordt gezegd sorry maar dan heb je duidelijk geen leven!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2005 Wat probeer je nou te bewijzen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2005 niks dat jij waarschijnlijk geen leven hebt omdat je al die ka formums gaat onderzoeken of er wang ka fout door iemand wordt gemaakt en wat meot ik bewijsen dan niks jongen als jij me me werk gewoon laat doen kan jij ook veder ik ben bezig voro school dus laat mij me ding lekker doen!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2005 Kan me niet voorstellen dat zieken op een forum 'voor school' is...of je moet een antroposofische of psychologische richting studeren... Je hebt een ban. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen