Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:07da41ae3a="Diddy_Style"]Yo Diddy, luister als het goed is kan ik je probleem verhelpen als je ctrl+alt+en dan de pijlen gebruikt op je toetsenbord om het beeld weer recht te zetten!! dan komt het als het goed is wel weer recht alshet dan nog niet recht is ga dan naar bureublad rechtermuisknop ga naar grafische opties en dan grafische eigenschappen en dan rotatie dan kan je daar ook instellen je beeld.ik hoop dat ik je geneog informatie heb gegeven holla back als het is verholpen peace!! Mooiboy Timmie[/quote:07da41ae3a]
Link naar reactie
Yo Diddy, luister als het goed is kan ik je probleem verhelpen als je ctrl+alt+en dan de pijlen gebruikt op je toetsenbord om het beeld weer recht te zetten!! dan komt het als het goed is wel weer recht alshet dan nog niet recht is ga dan naar bureublad rechtermuisknop ga naar grafische opties en dan grafische eigenschappen en dan rotatie dan kan je daar ook instellen je beeld.ik hoop dat ik je geneog informatie heb gegeven holla back als het is verholpen peace!! Mooiboy Timmie
Link naar reactie
veel plezier op het kleueter forum dan want ik zei net al dat het voor school is als je ook goed leest maar als kleueter lukt dat neit echt zeker dan heb je gelijk dat je naar kleueter forum moet gaan en heb je geen leven ofzo doe je dat bij iedereen je bent toch neit gek als je allee forums gaat afzoeken om te kijken of er iets geks of iets niet klopt wordt gezegd sorry maar dan heb je duidelijk geen leven!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...