Ga naar inhoud

Data verdwenen ?


Aanbevolen berichten

Hallo, Zaterdag was ik met de computer bezig. Ik was van plan om mijn C: en D: partitie bij elkaar te voegen, dus ik dat instellen en de computer opnieuw opstarten. Dat ddurde een eeuwigheid natuurlijk, maar toen hij bijna klaar was kreeg ik een foutmelding :-? De computer starte verder nog wel op, maar toen ik bij 'Deze Computer' keek bleek dat mij D: partitie weg was en dat mijn C: partitie ongewijzigd was... Op het werk hadden we een programma liggen voor data recovery (Restorer 2000 Professional), ik deze thuis installeren maar die kon niks vinden. Dus ik van de vrije ruimte een partitie maken en nog eens proberen, hij vindt wel vanalles maar heel veel bestanden zet hij terug met de grootte van 0 Kb. Ik ben nu zelf al druk aan het proberen met andere programma's om mijn data weer terug te krijgen, ik heb EasyRecovery Professional al geprobeert en R-Studio is nu aan het scannen. Weet misschien iemand nog een oplossing voor als dit ook niet lukt ? MvG, Lourens
Link naar reactie
Het is nog wel terug te halen dan maar wel moelijker. Quick format wil zeggen * bv er staat data op je harde schijf.. zal het hier even duidelijk maken wat het doet * <XXXXXXXX> X = data < = begin data > = einde data Wat format doet is: //<XXXXXXXX> X = data < = begin data > = einde data // = Systeem denkt. oh de ruimte is vrij.. hier kan ik mijn data kwijt. Conclusie, deze data blijft in princpipe beschikbaar met de juiste software todat hier daadwerkelijk iets overheen word geschreven
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...